• سه‌شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 93121911591
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس بیمارستان بین‌المللی تبریز:

تعرفه خدمات در بیمارستان بین‌المللی تبریز کمتر از بخش خصوصی است

تعرفه خدمات در بیمارستان بین‌المللی تبریز کمتر از بخش خصوصی است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس بیمارستان بین‌المللی تبریز گفت: ارائه خدمات در این بیمارستان 10 الی 20 درصد کمتر از تعرفه‌های تعریف شده برای بخش خصوصی است.

رئیس بیمارستان بین‌المللی تبریز گفت: ارائه خدمات در این بیمارستان 10 الی 20 درصد کمتر از تعرفه‌های تعریف شده برای بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، شهرام دبیری در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار کرد: این بیمارستان با ظرفیت حدود 30 درصد آغاز به کار کرده است و امیدواریم تا پایان سال آینده تمام فازهای بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 800 میلیارد ریالی بخش خصوصی در ساخت بیمارستان بین‌المللی تبریز، گفت: بیش از 130 متخصص و فوق تخصص به عنوان سهام دار در این مجموعه فعال هستند و حدود 400 سهم در این مجموعه تعریف شده است.

دبیری ادامه داد: اتمام تمام فازهای این بیمارستان نیازمند سرمایه‌گذاری در حدود 400 میلیارد ریال است.

وی افزود: این بیمارستان با ظرفیت 300 تخت خواب طراحی شده است که در حال حاضر 90 تخت فعال به بیماران ارائه خدمات می‌کند.

رئیس بیمارستان بین‌المللی تبریز گفت: واحد جراحی این بیمارستان دارای 15 اتاق عمل شامل 10 اتاق عمل مرکزی، یک اتاق عمل اورژانس، اتاق IVF و اتاق های عمل بخش زنان و زایمان است. اتاق‌های عمل این بیمارستان با توجه به آخرین استانداردهای اروپایی طراحی و در ساخت و تجهیز آنها از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است.

دبیری با اشاره به استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در این بیمارستان گفت: بخش بستری بیمارستان بین‌المللی تبریز دارای دو بخش بستری V.I.Pو عادی بوده و تمامی اتاق‌های بستری بیماران، تک خوابی و مستقل و دارای بهترین امکانات رفاهی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز است.

وی ادامه داد: در بخش V.I.P ، یک سوئیت با دو اتاق برای بیمار و همراه در نظر گرفته شده که حس خوب آرامش و در خانه بودن را به بیمار و همراه القا می‌کند.

دبیری از فعالیت بخش ویژه سرطان در این بیمارستان خبر داد و گفت: دستگاه‌های مورد نیاز بیماران سرطانی در این بیمارستان خریداری شده و در حال حاضر پذیرش این بیماران در حال انجام است.

وی با انتقاد از رویکرد دولت در خصوص عدم ارائه مجوزهای لازم برای خرید دستگاه‌های تخصصی این بیمارستان اظهار کرد: متاسفانه محدودیت‌هایی از سوی دولت برای خرید برخی دستگاه‌های تخصصی بیمارستانی اعمال می‌شود که انتظار می‌رود با توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این پروژه عظیم حمایت‌های دولتی بیش از این باشد.

رئیس بیمارستان بین‌المللی تبریز، از حضور پزشکان خبره متخصص و فوق‌تخصص در بخش‌های مختلف جراحی این بیمارستان خبر داد و گفت: در بخش جراحی بیمارستان تمام اعمال جراحی تخصصی و فوق‌تخصصی از جمله جراحی‌های اورولوژی، ارتوپدی، مغزو اعصاب، پلاستیک، زنان، قلب باز و ... قابل انجام است.

دبیری با اشاره به اشتغال‌زایی بالای این بیمارستان گفت: در حال حاضر 150 نفر در این مجموعه فعال هستند و اخیرا نیز 100 نفر جذب شده است و در برنامه تکمیلی حدود 500 تا 600 نفر جذب خواهیم کرد و با احتساب پزشکان فعال در این مجموعه اشتغال زایی بالای 800 نفر را به طور مستقیم در این مجموعه شاهد خواهیم بود.

وی توجه به توریسم سلامت را نیز متذکر شد و افزود: این بیمارستان به کشورهای همجوار نظیر ترکیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، عراق، نخجوان و حتی سایر کشورهای آسیایی را دارد.

بیمارستان بین‌المللی تبریز در مساحت 45 هزار مترمربع با زیر بنای 46 هزار مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha