• یکشنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 94013011953
  • منبع : فضای مجازی

مرگ تکان‌دهنده یک زن باردار در سردشت

مرگ تکان‌دهنده یک زن باردار در سردشت

یک مادر ٢٨ ساله در سردشت پس از خارج کردن جنین از شکمش، به دلیل نامشخصی در بیمارستان این شهرستان جان خود را از دست داد. شنیده‌ها حکایت از قصور پزشکی و تأخیر در تشخیص علت خونریزی منجر به مرگ دارد.

یک مادر ٢٨ ساله در سردشت پس از خارج کردن جنین از شکمش، به دلیل نامشخصی در بیمارستان این شهرستان جان خود را از دست داد. شنیده‌ها حکایت از قصور پزشکی و تأخیر در تشخیص علت خونریزی منجر به مرگ دارد.

به گزارش ایسنا، «شهروند» نوشت: ماجرای مرگ عصمت، مادر جوان سردشتی، دیروز در شبکه پیام‌های تلفن همراه، دست به دست می‌چرخید؛ پیامی که حکایت از خارج کردن جنین و جا گذاشتن جفت آن در یک عمل و خارج کردن جفت و معده بیمار در جراحی دیگری داشت. هر چند که چنین ماجرایی برای خیلی‌ها باورپذیر نبود اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این نوشته کوتاه یک پیام وایبری ساده نبوده و شهر سردشت حالا داغدار این مادر و فرزند است.

مادر سردشتی پیش از انتقال به بیمارستان ارومیه برای ادامه درمان، جانش را از دست می‌دهد و پدر خانواده به خاطر مرگ مادر و جنین ٩ ماهه‌اش شکایت می‌کند. وقتی پزشکان بیمارستان «شهید مطهری» ارومیه، خبر مرگ همسرش را دادند، نمی‌دانست گریه کند، برود دادگاه و پیگیر شکایتش باشد یا اینکه مراسم ختم همسرش را برگزار کند. از ساعت ۴ صبح جمعه که پزشک بیمارستان، خبر مرگ «عصمت» را داد، سرگردان در محوطه بیمارستان پرسه زد، تلفن پشت تلفن بود که پاسخ می‌داد. نه جنازه همسرش را می‌دادند، نه می‌گفتند علت مرگش چیست. به او گفتند که اگر می‌خواهد شکایت کند، باید چهار روز جسد در سردخانه بماند تا کار‌شناس پزشکی قانونی علت مرگ را بررسی کند. «صدیق» اما دلش نمی‌آید، جسد بلاتکلیف در بیمارستان‌ رها شود.

همه ماجرا از چهارشنبه‌شب گذشته شروع شد؛ زمانی که عصمت، زن ٢٨‌ساله سردشتی، دل‌درد عجیبی گرفت و همسرش «صدیق» او را از روستای کانی‌زرد در ٣٠ کیلومتری سردشت به تنها بیمارستان این شهر، یعنی بیمارستان امام خمینی (ره)، برد.

«صدیق»، حرف‌های روز قبل متخصص زنان یادش می‌آید وقتی به او گفت تا ماه دیگر برای زایمان، وقت سزارین بگیرد. آنها آن شب را در بیمارستان گذراندند، درد عصمت شدید شد و سریع به اتاق عمل منتقلش کردند اما خبرهای خوبی در انتظار خانواده‌اش نبود. جنین پسر در ٨ ماهگی مرده از شکم مادر خارج شد.

«صدیق» ادامه ماجرا را روایت می‌کند: «همان شب پس از پایان عمل، یکی از پزشکان از اتاق جراحی بیرون آمد و گفت که فرزندم مرده به دنیا آمده است. وقتی تعجب مرا دید، گفت که این جنین سه هفته پیش در شکم مادر جان داده بود. این در حالی بود که چند روز قبلش، پزشک متخصص زنان که از‌ همان ابتدای بارداری همسرم تحت نظرش بود، به ما گفت که جنین سالم است و مشکلی ندارد. حتی سونوگرافی هم گرفته بودند و اعلام کردند جنین سالم است.»

عصمت، سومین فرزندش را باردار بود. حالا ولی هیچ‌وقت دیگر دختر ۶ ساله و پسر ١٣ ساله‌اش را نمی‌بیند. صدیق می‌گوید: «وقتی عصمت را به آی.سی.یو منتقل کردند، اول حال خوبی داشت اما هر چه می‌گذشت، حالش بد‌تر می‌شد، آنقدر که دیگر به جایی رسید که نتوانست نفس بکشد. هر چه به پرستار بخش گفتم که به داد بیمار برسد، هیچ کاری نکرد، حتی گفت که بیمار دارد به هوش می‌آید. نیم‌ساعت به همین شکل گذشت، زبان و صورتش سفید شد و حالش بد‌تر می‌شد. من سراغ پرستار رفتم و سرش داد زدم و دعوایمان شد تا آخرِ سر، راضی شد با پزشک تماس بگیرد. آنها هم آمدند و سریع او را به اتاق عمل برگرداندند. همسرم ۶ ساعت در اتاق عمل بود.»

عصمت در‌ همان اتاق عمل جانش را از دست داد اما پزشکان بیمارستان هیچ اطلاعی به خانواده‌اش ندادند و تصمیم گرفتند بیمار را به بیمارستان «شهید مطهری» ارومیه منتقل کنند. آنها حتی اجازه ندادند همسر عصمت، او را ببیند: «هر چه پیگیر حال همسرم می‌شدم، کسی جواب نمی‌داد. حتی به ما گفتند که می‌خواهیم با هلی‌کوپتر هلال‌احمر، به بیمارستان مطهری ارومیه منتقلش کنیم. آنها نگذاشتند همسرم را ببینم. زمانی که خواستند سوار هلی‌کوپتر شوند، برای لحظه‌ای دستم را روی پا و دستش گذاشتم که کاملا سرد و بی‌حرکت بود. در ارومیه هم سریع به اتاق عمل منتقل شد. همان جا به من گفتند که همسرم فوت کرده است. یکی از مسئولان به من گفت که عصمت در‌ همان بیمارستان سردشت، جانش را از دست داده و جنازه او به اینجا منتقل شده است.»

حالا خیلی از سردشتی‌ها در جریان ماجرای مرگ این مادر و جنینش قرار گرفته‌اند. پیام وایبری هم دست به دست می‌چرخد و اتفاقی که برای این زن افتاده را روایت می‌کند. حتی شایع شده که پس از خارج کردن جنین، جفتش بیرون نیامده، به همین خاطر مادر خونریزی شدیدی می‌کند، بار دوم که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد، همراه با جفت، معده او را هم خارج کرده‌اند و شدت خونریزی منجر به به‌کما رفتن و مرگ این مادر می‌شود.

«جعفر» یکی از شهروندان سردشتی است. او هم مثل خیلی از همشهری‌هایش، ماجرا را می‌داند. او می‌گوید: «بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت، ۵ کیلومتر از شهر فاصله دارد. این تنها بیمارستانی است که تمام شهروندان سردشتی و اهالی روستاهای اطراف، در صورت نیاز باید به آنجا بروند. قبلا این بیمارستان داخل شهر بود اما تبدیل به شبکه بهداشت شد و آن را به خارج شهر منتقل کردند. حالا مردم باید هزینه زیادی بدهند تا این مسیر را طی کنند و به آن بیمارستان بروند.»

وی اضافه می‌کند: «پس از این اتفاق، رئیس شبکه بهداشت سردشت گفته که این زن، بیماری دیابت داشته اما از پزشکان پنهان کرده است.»

اظهارات رئیس شبکه بهداشت سردشت در شرایطی است که همسر «عصمت» به هیچ‌وجه در جریان بیماری او نبوده و چنین چیزی را تأیید نمی‌کند: «حتی اگر همسرم بیماری داشت، باید از او آزمایش گرفته می‌شد و بعد جراحی‌اش می‌کردند. قبل از این هم او یک بار دیگر زایمان سزارین داشت و مشکلی برایش پیش نیامده بود. تا به حال هم هیچ پزشکی نگفته که دیابت دارد، حتی پزشک متخصص زنان که تحت نظرش بود.»

صدیق براساس شنیده‌هایش از پزشکان می‌گوید: «احتمالا مرگ به خاطر خونریزی داخلی بوده اما هنوز نمی‌دانم در اتاق عمل چه اتفاقی افتاده است.»

او اصلا در جریان باقی ماندن جفت در شکم مادر و خارج کردن معده نیست: «هر چه می‌پرسم کسی به ما نمی‌گوید که مشکل همسرم چه بوده است.»

صدیق،‌ همان موقع در سردشت، می‌رود دادگاه و از کادر بیمارستان به خاطر بی‌توجهی به شرایط بد همسرش که منجر به مرگش شده، شکایت می‌کند. نیروی انتظامی هم می‌رود و آنها اعلام می‌کنند که باید کار‌شناس پزشکی قانونی علت مرگ را بررسی و نتیجه را به آنها اعلام کند.

مرگ فرزند و همسر «صدیق» در کمتر از دو شبانه‌روز رخ می‌دهد و پیگیری‌ها برای ارتباط با مسئولان بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۱۱:۰۱

اين يک نمونه است هر روز اين حوادث تلخ رخ ميدهد و خیلی از مسئولان خبر ندارند چون به فکر اين هستند که اسمشان در تاريخ ثبت شود اما جز ننگ چيز ديگري نخواهد ماند

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۱۱:۰۴

باسلام-ضمن عرض تسليت به خانواده داغداراين مصيبت - بازعده اي از پزشكان بيايندو به سريال ((حاشيه))اعتراض نمايند.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۱۱:۳۱

دوستان بزرگوار از اطلاع رساني شما سپاسگزارم. ولي از اين اخبار شما دو موضوع اساسي مطرح مي شود 1- فقر و عدم توسعه متوازن بهداشت در ايران خاصه در شهرستانهاي کوچک بيداد مي کند و اين عاملي مهم در نرخ مرگ و مير است. 2- اين حقيقت که سريال در حاشيه نشان مي دهد حقيقتي تلخ و ناگوارتر است که جامعه پزشکي از قبول آن شانه خالي مي کند اما متاسفانه مردم بزرگوار از تبعات اين اعمال جراحي و پولهاي زير ميزي، حق ويزيتهاي صد هزار توماني، و ... بي نصيب نيستند. با سپاس

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۱۱:۵۱

لطفا پيگير باشين، چند روز پيش هم يک خانم باردار در بيماستان مشهد فوت شد. بازم به درحاشيه اعتراض مي کنن! مهران غفوريان عمل ميکرد مطمئن تر بود!

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۱۴:۴۴

خدا بيامرزش و به خانوادش صبر عطا کنه. خواهشا اخبار چند روز گذشته رو بررسي کنيد: 1-مرگ 9 کودک در يک ماه در يکي از بيمارستان هاي تهران 2-جا بجا شدن دو نوزاد در يکي از بهترين بيمارستان هاي تهران و ... وحالا اين مورد. پزشکايي که قصد تظاهرات عليه يه طنز داشيد پاسخگو باشيد. خود من دو مورد ديدم که برخی دکترها براي جراحي رو ميزي (زير ميزي نه) گرفتن. يعني هيچ ترسي ندارن. همون پزشکايي که يه بار براي ويزيت پول ميگيريد يه بار ديگه براي مشاهده جواب ازمايش. تاحالا فکر کردن يه روزي بايد جواب پس بدند؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۱۵:۵۴

قابل توجه جامعه پزشکي که تحمل يه نقد رو ندارن اونوقت جون مردم براشون شده بازيچه، من اگه قدرتي داشتم مسوولان شبکه بهداشت سردشت رو محاکمه ميکردم.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۱۶:۳۵

باتشکر از خبرگزاري و کارکنان زحمتکش اين رسانه به واقع ملي و مردمي. متاسفانه اين شهرستان که هميشه از سوي مسولان مورد کم لطفي قرارگرفته داراي پزشکان متخصص کم يا بي تجربه مي باشد که در بعضي از ساده ترين عملها بيماران از نتيجه ي عملشان رضايت ندارند. مخصوصا متخصص جراحي، که براي همسر همکار بنده هم چنين وضع اسفناکي پيش آمد. رئيس شبکه بهداشت بيشتر از اينکه هدف جلب رضايت مردم باشد اشتباه بزرگ بيمارستان را توجيه غير عقلاني ميکند.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۱۹:۴۳

همينه!!! هميشه وضع همين جور بوده!!! تازه اين مادر بيگناه اسمش تو يکي از رسانه ها رفته ،خبلي ها تو اين جنازه خونه( بيمارستان سردشت) مردن و آب از آب تکون نخورده. ضرب المثل ((تو چاه بري تو سردشت نري ))توي استان ما معروفه!

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۲۱:۲۴

ما از خیلی از پزشکانی که به این منطقه اعزام می شوند راضی نیستیم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۲۲:۱۴

قبل از هر چيز به همسر و بستگانش تسليت ميگم .... تقصير از ماست که زندگيمون رو ميسپاريم دست يه عده آدم ناشي. مگه ديگه هر کاري هم کنن ميتونن براي دو بچه يتيم کاري کنن..... تکليف يه خونواده متلاشي شده چي ميشه ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۲۲:۲۰

منم يک سردشتي هستم ولي هيچ اعتمادي به بعضی پزشکاني که فقط اسم پزشکي رو گرفتن ولي هيچي از پزشکي سرشون نميشه ندارم و تسليت ميگم به خانواده ي خواهر مرحوم و برادر داغدارم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۲۲:۵۵

افسوس اين از پزشک و اين هم از مدير سياسي

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۰۰:۲۵

باسلام خدمت همشهريان عزيز باعرض تسليت به اين خانواده محترم من پدرم سکته مغزي کرده بود که به بيمارستان انتقالش داديم ولي هيچ يک از بخش اورژانس به حال پدرم توجه نداشتند. بعداز گذشت چند دقيقه پرستارها حتي نتوانستند ازش خون بگيرند و رگشو بگيرند که سرم بزنند. واقعا متاسفم که برخیها خودشونو دکتر و پرستار معرفي ميکنند اينا واقعا نياز به اموزش جدي دارند و چيزي ازدستشون بر نمياد. هر مريضي مراجعه کنه ياد گرفتن و عادت که بايد اعزام بشه .خواهشا رسيدگي کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۰۰:۳۶

واقعا سريالي که مهران مديري ساخته(درحاشيه) عين حقيقته. اونوقت بعضی دکتر ها تعرض دارن

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۰۰:۴۹

مصادف با روز پدر، قرار بود پدر شوم اما متاسفانه به خاطر سهل انگاری و خواب ماما پدر شدن از من گرفته شد و به روز عزا تبديل شد. زمانی که من مراجعه کردم به بيمارستان سردشت همان روز به اجبار مرا به شهر فرستادن واسه سونوگرافی مجدد و با هزار پارتی واورژانسی سنوگرافی جور شد و به بيمارستان رفتم برای بستری کردن. ولی متاسفانه شب خانمم ناراحت که ميشه و داد و بيداد ميکنه کسی به فريادش نميرسه مريض ها صداشون در مياد که سر بچه اومدہ چرا نميايد غافل از آنکه از بخت و اقبال من خانم ديگری نيز در حال زايمان است و مامای ديگر در خواب شيرين واين سهل انگاری منجر به خفگی بچه در رحم ميشود و بعد به بندہ واسه دل داري ميگويند بچه نارس بودہ واز اين حرفهاي بي ربط درحالی که بچه روز و وقت خودش با وزن بیش از سه کیلو بودہ و بعد بچه را به پزشک قانونی اروميه واسه کالبد شکافی بردم و الان یک سال گذشته و پروندہ وشکايت بندہ هنوز به نتيجه خاصی نرسيدہ. حرفهای زيادی موندہ که بگم ولی .....اين خلاصہ ای بود و بس. اميدوارم که کار بدستان و مسئولين عزيز به فکر مشکلات ما باشند.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۰۳:۵۸

من يک شهروند سردشتي هستم! واقعا بعضی مسئولان خيلي بي توجه هستند در ضمن اين اولين بار نيست که همچين چيزي رخ ميدهد. با تصادفات هم همينطوري برخورد ميشود

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۰۹:۰۹

واقعا حادثه دلخراشيه فوت يه مادر و بچه اش.تسليت ميگم. ولي طبق اين اخبار نميشه گفت مقصر پزشکان بيمارستان هستند. بايد يکم واقع بين باشيم. همون پزشکان مسلما جان هزار نفر ديگه رو نجات داده اند. اين مورد هم اول بايد درست پيگيري بشه و علت اصلي پيدا بشه. پزشک که نميتونه معجزه بکنه. اکثر اوقات نبود امکانات کافي بيمارستان و هزار و يک علت ديگه مسبب همچين اتفاقاتي هستند. چه بسا پزشکان بيمارستان از بستگان اين اتفاق داغدارتر باشند. اما اگر علت قصور پزشکان بيمارستان باشد قطعا پيگيري ميشود... عادت بديه تا يه خبر ميشنويم خودمون رو قاضي ميکنيم و حکم ميديم.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۰۹:۱۲

پدر اينجانب حدود سه سال مي باشد که دياليز ميشوند و حدوداٌ چهار ماه پيش بعلت ورم دست به دکتر متخصص در یک بيمارستان فوق تخصصی در تهران مراجعه نموده که دکتر گفتند بايد دست بيمار جراحي شود در یک بيمارستان دیگر اين عمل انجام شد. با گذشت مدت زمان و خوب نشدن بيمار مجدداٌ مراجعه نموديم که پزشک معالج گفتند حالا آنژيو شود و بعد از آنژيو دکتر متخصص ديگري نظر دادند که دست بيمار نبايد جراحي مي شد چون مشکل ايشان گرفتگي عروق بوده ومتاسفانه بعلت قصور پزشکي دست بيمار دچار عفونت شديد گرديد و حالا 10 روز مي باشد که در اين بيمارستان به علت عدم تشخصيص پزشک و کوتاهي او در بيمارستان بستري است و رئيس بيمارستان هم مي گويند در اين مورد نمي توانند کمک کنند با تشکر

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۰۹:۱۵

خدا صبر بده

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۰۹:۳۴

لطف وزير محترم بهداشت به سرعت رسيدگي کرده و با خاطيان برخورد کنند. اگر موضوع فوت در بيمارستان سردشت و انتقال جنازه به بيمارستان اروميه صحت داشته باشه از نظر حقوقي تخلف بزرگي بوده و دستگاه قضايي بايد وارد عمل شود.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۰:۳۱

وزير محترم بهداشت، خواهشمند است نسبت به قضایایی که در شهر دور افتاده سردشت واقع در اذربايجان غربي مي افتد رسيدکي کنيد. انگار سردشت شده موش ازمايشگاهي براي دکترایي که متخصص خودشون را معرفي ميکنن. خواهشمند است هر چه سريعتر رسيدگي شود

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۲:۳۲

تسليت ميگم به خونواده محترمش. خدا صبر بده

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۲:۴۴

ضمن عرض تسليت به اين خانواده بزرگوار اميدوارم که مسؤلان هرچه سريعتر به اين مهم رسيدگي کنند و و با خاطيان برخورد قانوني گردد باشد که ديگر شاهد جان دادن هيچ مادر و فرزندي بدين گونه نباشيم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۳:۴۱

اميدوارم مسئولين ذيربط در کمال صداقت قضيه را پيگيري و نتيجه را جهت تنوير افکار عمومي اعلام نمايند . ضمنا به خانواده آن داغدار تسليت عرض مي نمايم.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۳:۵۲

ضمن عرض تسليت به خانواده ايشان. عرض کنم خدمتتون هرچند مريض ديابت داشته مگه مريض رو قبل از عمل جراحي از هر نظر ازش آزمايش نميگيرن! خوب از هم همين آزمايش ديابت رو بر مي داشتين. بعد عمل جراحي ميکردن. شايد روزي يه مريض کسي رو نداشته باشه پيشش لطفا رسيدگي کنن

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۴:۲۳

مسوولان سردشت بايد پاسخگو باشند. چطور چنين رئيسي چنين دروغي به مردم تحويل مي دهد؟ بايد از نماينده محترم سوال شود چرا همه روساي شبکه هاي استان هر چند سال عوض ميشوند ولي مال سردشت بعد از گذشت 9 سال هم سر اينجاست؟ مگر اين آقا چه کار مثبتي براي اين شهر و مردمش انجام داده است؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۴:۳۸

ضمن عرض تسليت. بيمارستان سردشت اصلا هيچ امکاناتي نداره و پنج کيلومتر از شهر فاصله داره. علاوه بر این هر کي هر چي دلش ميخواد ميکنه و ميگه متاسفم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۷:۲۴

من خودم اهل سردشتم .سردشت بدترين ضربه رو از جنگ خورد. ابنه جوابمون ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۸:۵۵

ضمن عرض تسليت به اين خانواده گرامي بايد عرض شود : 1_ عدم آگاهي مردم از حقوق قانوني خويش و 2_ عدم شفاف سازي هزينه هاي ويزيت دکتر و بيمارستاني 3_ نبود ارزشهاي انسان مدارانه و يا حداقل ديني ،4_ بيش اعتماد به نفسي کادر پزشکي و بيمارستاني 5_مديريت سياسي سازمانها و نهادهاي تخصصي و غيرسياسي پيامدهاي اينگونه دلخراش را نيز بدنبال دارد .

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۲۱:۲۱

ضمن عرض تسليت به خانواده عمه عزيزم علی‌الخصوص پسر عمه داغدارم . خدا شاهده اسم برخی رو نبايد گذاشت پزشک . يه سري افراد اومدن اينجا بعنوان يه شهر محروم که چيکار کنن آيا اومدن خودشونو با مرگ افراد شهر ما باتجربه تر کنند؟؟؟؟؟؟خداييش چطور ميتونيد در دنياي ديگه سرتونو بالا ببريد و از خدا طلب بخشش کنيد.......وااااقعا متاسفم واسه خودمون واقعا

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۲۱:۵۲

ضمن عرض تسليت به خانواده عزيز با وجود اين همه اتفاق ميگن چرا آقاي مهران مديري طنز حاشيه را ساخته؟ 70 هزار پزشک اعتراض کردن. آيا اين جز واقعيت است؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۲۲:۵۰

باسلام به نظر من بهضی از این دکتراي امروز به جاي اينکه به فکر توقف پخش فيلم در حاشيه باشند به فکر سلامتي مردمو روي ندادن چنين صحنه هاي باشند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۵:۳۷

خدا صبر بده . فقط همین

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۵:۴۴

باعرض تسليت به خانواده داغديده اين خانم به نظر بنده اين شهر تا مسئولاني چنين دلسوز داشته باشد باز هم شاهد همچين حوادث ناگواري خواهيم بود . به قول يکي از دوستامون که نظر داده کدوم مسئول بيشتر ار 9سال توانسته سر يک پست ثابت بماند که مسئول شبکه بهداشت ما با اين سابقه چندسال مديريت مونده البته حق هم دارند چون اين مردم سردشت هستند که دوست دارند اوضاع بر همين منوال ادامه پيدا کند.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۵:۴۶

با سلام و تسليت خدمت خانواده داغديده . هر كس در بيمارستان كار ميكنه خودش يه رييسه، كادري كه در بيمارستانها كار ميكنن بايد خيلي انسان و دلسوز باشن اما متاسفانه؟!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۰۱:۱۱

خدا بهشون صبر بده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۶:۰۶

هرچه بگندد نمکش ميزنند......