• چهارشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 94020200931
  • خبرنگار : 90136

آخرین وضعیت خط آهن قطار سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان

آخرین وضعیت خط آهن قطار سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آخرین وضعیت پروژه خط آهن قطار سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان را تشریح کرد و گفت: هم اکنون پروژه در مرحله مطالعات فنی و بررسی مبانی طراحی میان شرکت ساخت و فاینانسر چینی است.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آخرین وضعیت پروژه خط آهن قطار سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان را تشریح کرد و گفت: هم اکنون پروژه در مرحله مطالعات فنی و بررسی مبانی طراحی میان شرکت ساخت و فاینانسر چینی است.

به گزارش ایسنا، سید مسعود نصر آزادانی درباره آخرین وضعیت احداث نخستین خط آهن قطار سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان با یادآوری اینکه این پروژه هنوز وارد مرحله عملیاتی نشده گفت: پیمانکار چینی طرف قرارداد فاینانس ۴۰ درصد عملیات اجرایی این پروژه را بر عهده دارد و ۶۰ درصد مابقی پروژه را پیمانکاران داخلی اجرایی می‌کنند بر همین اساس پروژه در مرحله مطالعات فنی و بررسی مبانی طراحی میان شرکت ساخت و فاینانسر چینی است.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: به دلیل آنکه پیمانکار چینی هنوز برنامه زمان‌بندی خود را به کارشناسان شرکت ساخت ارائه نکرده نمی‌توان درباره زمان اجرای پروژه صحبت کرد.

براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، قرار است پیمانکار چینی فهرست نوع تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز اجرای پروژه را نیز ارائه دهد. در صورت ارائه این برنامه و اعلام نیاز طرف چینی می‌توان میزان دقیق اعتبارات طرح را برآورد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۶:۲۲

مگه چيني‌ها در احداث پروژه‌هاي ايراني سربلند بودند كه حالا يك پروژه ديگر را به انها مي‌سپاريد. نمونه اتوبان تهران شمال قطعه اول كه از سال 1375به چيني‌ها واگذار شده ولي بعد از گذشت 19سال هنوز از كل 36 كيلوتر قطعه اول 18 كيلومتر احداث گرديده