• دوشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 94051910716
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

3دهه فعالیت جامعه یاوری فرهنگی در مدرسه‌سازی

3دهه فعالیت جامعه یاوری فرهنگی در مدرسه‌سازی

مدیرعامل جامعه یاوری فرهنگی گفت: جامعه یاوری فرهنگی بیش از سه دهه در کشور مشغول مدرسه‌سازی است و بیش از 800 پروژه تاکنون در سراسر کشور اجرا کرده است.

مدیرعامل جامعه یاوری فرهنگی گفت: جامعه یاوری فرهنگی بیش از سه دهه در کشور مشغول مدرسه‌سازی است و بیش از 800 پروژه تاکنون در سراسر کشور اجرا کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه سیستان و بلوچستان، رضا درمان ادامه داد: سیاست‌های پنچ‌گانه وزیر آموزش و پرورش، باب بسیار مهمی در فضای آموزش کشور باز کرده و بکارگیری ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد فرصتی بود که سال‌ها در اختیار این سازمان قرار نگرفته بود. امیدواریم ما بتوانیم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و قدرت و توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد را در ایجاد توسعه ملی به اثبات برسانیم و در کنار آموزش و پرورش در حوزه آموزش اثربخش و کمک حال باشیم.

وی تصریح کرد: مدرسه‌سازی و مدرسه یاری مانند دو بال یک پرنده برای پرواز هستند. در سه سال گذشته به همت هیات امنای جامعه یاوری این نگاه به مدرسه‌یاری هم معطوف شده و برای ما بسیار مهم است که در مدرسه چه اتفاقی می‌افتد، زیرا سیاست ما تقویت کننده سیاست‌های آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین متولی آموزش دانش آموزان است و سیاست‌های وزارتخانه را به طور کامل می‌پسندیم و امیدواریم منابعی فراهم کنیم که این سیاست‌های اثربخش اجرا شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود سیستان و بلوچستان محروم‌ترین استان کشور است، بیان کرد: در تعاریف مختلف مبنای رشد را همواره نیروی انسانی خوانده‌اند و اگر نیروی انسانی توانمندی داشته باشیم، می‌توانیم به سرعت رشد کنیم و نقاط ضعف را بهبود بخشیم. محروم به معنای نداشتن زیرساخت نیست، بلکه باید به کسی محروم گفت که تلاش و همت ندارد و باید گفت که جنس مدیران این استان از نوع محروم نیست.

درمان گفت: امیدواریم با همت و تلاش، با همدلی و همیاری که مردم ایران با شما خواهند داشت، فرصت رشد برای بچه‌های این استان هم فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha