• دوشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۴ / ۲۳:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94081206584
  • خبرنگار : 90136

اعطای پروانه بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت به آسیاتک

اعطای پروانه بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت به آسیاتک

پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) برای ارتقای خدمات ارایه سرویس اینترنت بر بستر شبکه داخلی، مستقل بودن و گستردگی سرویس‌ها به شرکت آسیاتک اعطا شد.

پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) برای ارتقای خدمات ارایه سرویس اینترنت بر بستر شبکه داخلی، مستقل بودن و گستردگی سرویس‌ها به شرکت آسیاتک اعطا شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، آسیا‌تک اعلام کرد: حل شدن بسیاری از مشکلات فعلی پروانه‌ شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنت بر بستر شبکه از جمله PAP، PSTN، ISP،ISDP و ...بخشی از رهاورد پروانه FCP است و شرکت آسیاتک پس از اخذ تاییدیه‌های لازم، ضمانتنامه و حق‌الامتیاز، موافقتنامه ارتقای پروانه به دنبال ایجاد ظرفیت برای ارایه خدمات باکیفیت به کاربران خود در سراسر کشور است.

از قابلیت‌های پروانه جدید، مستقل بودن و گستردگی سرویس‌هایی است که شرکت‌های دارای پروانه FCP از این به بعد می‌توانند براساس آن همه خدمات ثابت از جمله امور مربوط به تلفن ثابت و همچنین اینترنت ثابت (خدمات ADSL) را در اختیار کاربران قرار دهند و به این ترتیب دیگر فناوری، محدودیت چندانی ایجاد نمی‌کند و همه خدمات به صورت سراسری و کشوری ارائه می‌شود.

کاهش تعداد شرکت‌های فعال در این زمینه به همراه ارائه خدمات متنوع با بهایی مناسب برای مردم یکی دیگر از مزایای پروانه FCP است، چرا که شرکت‌های دارنده این مجوز در کنار استفاده از زیرساخت‌های مخابراتی می‌توانند در برخی نقاط و شهرها دست به ایجاد شبکه بزنند و به این ترتیب بسیاری از مشکلات موجود خود را رفع کنند.

پس از نزدیک به دو سال مطالعه و نظرخواهی و همکاری همه جانبه تمام ذینفعان، با توجه به توانایی‌های شرکت‌ها از 26 متقاضی دریافت پروانه FCP، نخستین گروه از واجدان شرایط شامل هفت شرکت از بین بزرگ‌ترین شرکت‌های PAP و یک شرکت ISDP با هدف کلی توانمندسازی در این عرصه بمنظور رقابت‌های داخلی و خارجی و کسب سهمی از بازار منطقه، پروانه FCP را دریافت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha