• سه‌شنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 94081911235
  • خبرنگار : 71368

توضیح شهردار منطقه 12 درباره حمله مردم به کارتن‌خواب‌های هرندی

توضیح شهردار منطقه 12 درباره حمله مردم به کارتن‌خواب‌های هرندی

شهردار منطقه 12 حادثه روز گذشته حمله برخی از اهالی محله هرندی به کارتن‌خواب‌ها را تشریح کرد.

شهردار منطقه 12 حادثه روز گذشته حمله برخی از اهالی محله هرندی به کارتن‌خواب‌ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عابد ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت 11 صبح روز گذشته تعدادی از اهالی محله هرندی که حدود 30 الی 40 نفر می‌شدند، با استفاده از چوب، به سمت معتادان پارک هرندی رفته و آنها را به سمت جنوب پارک که کمی دورتر از منازل مسکونی بود هدایت کردند.

وی افزود: پس از انتقال معتادان به انتهای پارک، برخی از اهالی محل نسبت به آتش زدن چادر و وسایل آنها اقدام کردند.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه موضوع کارتن‌خوابی و حضور معتادان متجاهر در محله هرندی بسیار برجسته شده است، گفت: مردم محل از اینکه هویت محله آنها با این موضوعات گره خورده، ناراحت هستند و متاسفانه دست به چنین اقدامی زدند.

ملکی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از چادرهای این معتادان اجاره‌ای است، افزود: روز جمعه بازدیدی از این پارک داشتم و متوجه شدم که یک زن معتاد به دلیل عدم پرداخت اجاره بهای چادرش، توسط ساقی از چادر بیرون انداخته شده است و این مساله نشان می‌دهد که موضوع چادرهای اجاره‌ای در بین معتادان امری طبیعی است.

وی با بیان اینکه در حادثه روز گذشته ماموران آتش‌نشانی و پلیس در محل حضور داشتند، گفت: ماموران شهرداری سعی کردند آرامش را به محله بازگردانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۰:۱۹

بازم دم مردم گم

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۰:۴۳

مردي نبود فتاده را پاي زدن. اونها نياز به کمک دارن نه کتک البته از شهرداري که به حيوانات رحم نميکنه نميشه انتظار داشت به انسانها کمک کنه

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۹ ۱۱:۰۴

اره ولي شما هم جاي اون مردمي که سالهاست خودشون و خانواده شون بايد شاهد اين صحنه‌ها و بدنامي محله شون و خطر براي خودشون و خانواده شون باشن نيستي و مردم از نظر تشکيلاتي چنين وظيفه‌اي ندارن. شهرداي و بهزيستي بيان طرح بدن مدرم کمک مي کنن. پس يک طرف به قاضي نريد