• سه‌شنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94111308186
  • خبرنگار : 90111

واکنش کلوپ به انتخاب گواردیولا

واکنش کلوپ به انتخاب گواردیولا

سرمربی آلمانی لیورپول به انتخاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی واکنش نشان داد.

سرمربی آلمانی لیورپول به انتخاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ همچنانکه پیش بینی می شد با سران منچستر سیتی به توافق نهایی رسید و با قراردادی سه ساله به این تیم پیوست تا از فصل بعد هدایت فیروزه ای پوشان لیگ جزیره را بر عهده گیرد.

یورگن کلوپ که در رقابت های بوندسلیگا با گواردیولا رقابت می کرد به انتخاب این مربی اسپانیایی واکنش نشان داد.

او گفت: هیچ نصیحت و توصیه ای ندارم که به گواردیولا ارائه دهم. همه آنچه که می توانم بگویم این است که او در آلمان دست به کار بزرگی زد و نتایج درخشانی با بایرن مونیخ به دست آورد. بدون شک در انگلیس هم استقبال گرمی از گواردیولا خواهد شد هم چنان که به خوبی هم از من استقبال شد.

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه داد: گواردیولا یکی از بهترین مربیان جهان است. او سابقه مربیگری در دو غول بزرگ فوتبال اروپا را دارد و الان هم به عنوان سرمربی یک تیم بزرگ دیگر انتخاب شده است. بدون شک او به لیگ جزیره آمده تا سیتی را به قدرت نخست تبدیل کند و با این تیم نتایج درخشانی به دست آورد.

سرمربی آلمان قرمز پوشان آنفیلد در پایان سخنان خود گفت: گواردیولا در بارسلونا همه چیز به دست آورد. او در آلمان هم تا حدودی مثل بارسلونا موفق بود. بنابرین طبیعی است که در منچستر سیتی هم اهداف بزرگی داشته باشد.

گواردیولا را به خوبی می شناسم اما نمی دانم که چرا منچسترسیتی را انتخاب کرد و به لیگ جزیره آمد. در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره رابطه خوب او با سران باشگاه منچسترسیتی به گوش رسید و در نهایت این شایعات به انتخاب او منجر شد. براین باور هستم که گواردیولا انتخاب درستی برای سیتی بود و این باشگاه می تواند از حضور این مربی بزرگ به خوبی استفاده ببرد هم چنان که سیتی هم تیم خوبی برای گواردیولا به شمار می آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha