• دوشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94111912343
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

گودرزی: سپاهان سال بعد در نقش جهان بازی می‌کند

گودرزی: سپاهان سال بعد در نقش جهان بازی می‌کند

وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه نقش جهان از میزبانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در فصل شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه نقش جهان از میزبانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در فصل شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، محمود گودرزی امروز (دوشنبه) که در بازدید از ورزشگاه نقش جهان اصفهان در جریان آخرین روند تکمیل این ورزشگاه قرار گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق اطلاعات داده شده طبقه دوم ورزشگاه تا پایان سال تکمیل شده و چمن آن نیز تا خردادماه یعنی پیش از شروع فصل شانزدهم رقابت‌های لیگ آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: ورود تیم فوتبال فولاد مبارکه و حمایت‌های استانداری و همچنین اداره ورزش و جوانان استان اصفهان موجب شده تا این ورزشگاه پس از سال‌ها جان دوباره بگیرد و رو به تکمیل برود. امیدواریم افتتاح این ورزشگاه و این سازه ملی به عنوان یک سازه فاخر بتواند جوابگوی ورزش استان و همچنین ورزش کشور باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سؤال خبرنگاری که در خصوص بازسازی استادیوم آزادی سؤال کرد، گفت: تیم خوبی از راه و شهرسازی و وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی این مسئله هستند و به نظر می‌رسد اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شود تا بتوانیم مواردی که منجر به خطر می‌شود را از بین ببریم.

گودرزی اضافه کرد: امکانات دیگری نیز در کشور به دلیل مسائل اقتصادی متوقف شده است و امیدواریم با رشد و رونق اقتصادی فضای خوب اقتصادی نیز در ورزش ایجاد شود.

همچنین محمود گودرزی ظهر امروز (دوشنبه) پس از نشست با استاندار اصفهان و مدیرعامل فولاد مبارکه در جمع خبرنگاران با بیان این که در حال حاضر تلاش‌های گسترده‌ای برای تکمیل پروژه‌های ورزشی اصفهان و تقویت ورزش این استان صورت گرفته است، گفت: دولت تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات و نارسایی‌های گذشته انجام داده است.

وی مشکل 300 پروژه نیمه‌تمام در سطح استان اصفهان و پایین بودن سرانه ورزش استان را از مهمترین موضوعات مدنظر دانست و افزود: خوشحال هستیم که با پیگیری‌های استاندار اصفهان، مدیریت فولاد مبارکه و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در حال حاضر 80 پروژه نیمه تمام در استان اصفهان به پایان رسیده است و تا پایان امسال این رقم افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ورزش اصفهان عدم تکمیل ورزشگاه نقش جهان است که در روحیه مردم این شهر تأثیرگذار بوده است، گفت: روند کند ساخت این پروژه در سالیان گذشته مشکلات بسیاری را به وجود آورده بود، این پروژه معارضان زیادی داشت اما با ورود دادستانی بسیاری از مشکلات آن برطرف و با مشارکت فولادمبارکه اقدامات خوبی در رابطه با آن انجام شده است، در سال آینده این ورزشگاه به بهره برداری می‌رسد و دغدغه مردم برطرف می‌شود.

گودرزی با اشاره به این که سرانه ورزشی تهران، اصفهان، مشهد و تبریز پایین‌ است، بیان کرد: آمادگی برای ایجاد مشارکت بخش خصوصی و خیران ورزش یار برای کمک به این بخش از دیگر اقدامات ما به شمار می‌رود زیرا ورزش استان اصفهان باید رونق بگیرد وهمچنین باید تلاش کرد که با حضور چهره‌های شاخص اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره شیب نزولی ورزش و افت ورود سرمایه گذاران به ورزش استان اصفهان گفت: بر خلاف نظر شما اعتقاد من این است که ورزش استان اصفهان رو به سقوط نیست و تعداد اعضای تیم‌های ملی در سال‌های گذشته عدد بالایی به خود اختصاص داده است، در حال حاضر نیز ساختار مناسبی برای جذب منابع در استان اصفهان فراهم شده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه متأسفانه یکی از مشکلات فوتبال این است که به خاطر چرخه معیوب افزایش قیمت و دستمزدها رقابت ناصحیحی در هزینه‌های باشگاهها به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که مشکلات برطرف شود چرا که بخش خصوصی توانایی پرداخت‌های هزینه‌هایی از این دست را ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha