• سه‌شنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 94122515951
  • خبرنگار : 71415

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در پایتخت آلمان

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در پایتخت آلمان

به دنبال منفجر شدن یک خودرو در یکی از مناطق پایتخت آلمان راننده این خودرو کشته شد و پلیس آلمان از بمبگذاری در این خودرو خبر داده است.

به دنبال منفجر شدن یک خودرو در یکی از مناطق پایتخت آلمان راننده این خودرو کشته شد و پلیس آلمان از بمبگذاری در این خودرو خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کارستن مولر، معاون سخنگوی پلیس شهر برلین به آسوشیتدپرس گفت، که این انفجار حوالی ساعت 8 صبح امروز به وقت محلی در منطقه شارلوتنبرگ این شهر رخ داد.

مولر گفت: بازرسان پلیس این فرضیه را دارند که یک بمب کار گذاشته شده در این خودرو موجب انفجار شده است.

وی اظهار داشت: بازرسان پلیس همچنان مشغول تلاش برای تعیین هویت فرد کشته شده هستند و فعلا جزئیاتی بیشتری را اعلام نکرده اند.

پلیس برلین منطقه وقوع این انفجار را مسدود کرده است و کارشناسان خنثی سازی بمب در محل حاضر هستند و از مردم منطقه اطراف خواسته اند در خانه بمانند.

پلیس برلین تصویری از اتوموبیل منفجرشده را در صفحه‌ی توئیتر رسمی‌اش منتشر کرد. شیشه‌های این اتوموبیل خرد شده و اتوموبیل از جلو و عقب آسیب جدی دیده است. راننده اتوموبیل در اثر انفجار کشته شد و هنوز از شمار آسیب‌دیدگان احتمالی خبری منتشر نشده است. نیروهای پلیس اعلام کردند که بررسی آن‌ها در محل حاکی از آن است که بمب دیگری در منطقه جاسازی نشده و خطر یک انفجار دیگر ناحیه را تهدید نمی‌کند.

هنوز مشخص نیست که انگیزه‌های این انفجار چه بوده و چه افراد یا گروهی در این انفجار نقش داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۲-۲۵ ۱۸:۵۶

من در نزديكي انفجار اين خودرو كار ميكنم، يعني ساختمان محل كارم اونجاست. ماموران پليس همچنان كه حدود چند ساعت از انفجار ميگذره محل رو محاصره كرده و اجازه ي عبور به كسي نميدهند. طبق اخرين اخبار كه از راديو صداي المان پخش شد، اين انفجار تروريستي نبوده و انگيزه حتي شخصي در اون دخيل بوده. فرد كشته شده كه راننده ي خودرو سواري بوده ?? ساله اهل كشور تركيه و از قاچاقچيان معروف يك باند مواد مخدر بوده كه سابقه ي دستگيري در اداره ي امنيت و اطلاعات آلمان رو در كارنامه داشته. اين خلاصه اعلاعاتي بود كه ميتونم جهت تكميل خبر شما به عنوان شاهد عيني عرض كنم.