• شنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95012107225
  • منبع : مطبوعات

برخی از پیمانکاران دست از کار کشیده‌اند

ابهام در آماده‌شدن "نقش جهان" برای لیگ آینده به خاطر مشکلات مالی

ابهام در آماده‌شدن "نقش جهان" برای لیگ آینده به خاطر مشکلات مالی

مدیرعامل شرکت توسعه از نیاز مبرم به منابع مالی برای تکمیل پروژه بزرگ نقش جهان اصفهان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توسعه از نیاز مبرم به منابع مالی برای تکمیل پروژه بزرگ نقش جهان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی مدبر با اعلام این خبر اظهار داشت: برای تکمیل فاز دوم پروژه ملی نقش جهان نیاز مبرم به تامین منابع مالی و تزریق بودجه مناسب به این پروژه عظیم داریم.

وی افزود: متاسفانه مشکلات مالی موجود در ورزش که نشات گرفته از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور است، شرایط دشواری را برای پروژه نقش جهان رقم زده است. همین مشکلات و پرداخت نشدن "مطالبات به‌حق" تعدادی از پیمانکاران نقش جهان، موجب شد که برخی از آنها پیش از عید دست از کار بکشند تا این پروژه در یک ماه اخیر با زمان بندی از قبل پیش بینی شده، جلو نرود.

مدیرعامل شرکت توسعه ادامه داد: البته در تامین منابع مالی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان همکاری بسیار خوبی با شرکت توسعه داشته ولی باید بپذیریم که پروژه ملی نقش جهان نیاز به تزریق منابع مالی بیشتر دارد که امیدواریم این مهم در جلسه با مقامات استانی اصفهان محقق شود.

مدبر در پایان خاطرنشان کرد: اگر منابع مالی چه از جانب دستگاه ذیربط و چه از سوی شرکت فولاد مبارکه به پروژه تزریق شود، جای نگرانی نیست و می توان نقش جهان را تا پیش از رقابت های فصل آینده آماده کرد؛ خصوصا که تکمیل سازه این ورزشگاه مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد و زمین چمن ورزشگاه آماده بهره برداری است. پروژه نقش جهان به اندازه‌ای برای مسئولان ورزش مهم است که از چندی پیش با درخواست خود ما دوربین‌های مدار بسته در این ورزشگاه بزرگ نصب شد تا با مشاهده تصاویر از تهران، لحظه به لحظه در جریان پیشرفت کار در ورزشگاه نقش جهان قرار گیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha