• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95012410011
  • خبرنگار : 71368

گلایه از نبود سرویس بهداشتی در میادین شهر

گلایه از نبود سرویس بهداشتی در میادین شهر

نایب رئیسه شورای شهر تهران از نبود سرویس بهداشتی در میادین پایتخت گلایه کرد.

نایب رئیسه شورای شهر تهران از نبود سرویس بهداشتی در میادین پایتخت گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی طلایی صبح امروز با اشاره به گزارش شورایاران منطقه 7 در صحن شورای شهر با بیان اینکه رویکرد شورای شهر در دوره چهارم، حمایت بیشتر از شورایاران و ارتقاء جایگاه آنها بوده است، گفت: شورایاری‌ها در محلات امتداد شورای شهر هستند و جایگاه آنها باید در نیازسنجی ها و مطالبات مردمی در نظر گرفته شود چراکه هیچ یک از دبیران شورایاریها به دنبال تخریب شهرداری نبوده و هرچند که برخی معتقدند که طلایی شورایاریها را موی دماغ شهرداری کرده است اما متاسفانه مشکلات شورایاران همچنان وجود دارد و محلی از اعراب برای دیده شدن خواسته‌هایشان وجود ندارد.

طلایی با انتقاد از نظام برنامه ریزی مدیریت شهری گفت: جایی برای شورایاران در راستای حل مشکلات در برنامه‌ها دیده نشده است و باید نظام برنامه‌ریزی محلات از بالا به پایین باشد.

وی با اشاره به کمبود سرویس بهداشتی در میدان هفت تیر گفت: متاسفانه کمبود سرویس بهداشتی از مشکلات عمده تمامی میادین شهر است.

همچنین مرتضی طلایی به تعطیل شدن مجتمع فرهنگی شهید سلیمانی در منطقه 18 و تبدیل شدن آن به یک مرکز اداری گلایه کرد و گفت: تعطیل شدن این مرکز فرهنگی در یک منطقه کم برخوردار جای سوال است و حق نداریم مجتمع فرهنگی را به مجتمع اداری تبدیل کنیم.

وی در ادامه به تیتر یکی از سایت‌های خبری شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: سلیقه در کار رسانه بسیار مهم است و امروز بنده سخنانی را عنوان کردم که در رسانه های وابسته به شهرداری به صورت کج سلیقگی منتشر شده است و انتخاب تیتر این رسانه نامناسب است چراکه می خواهند برای دفاع از شهرداری با نگاه خود خبر را تنظیم کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران، رئیس شورای شهر نیز در واکنش به سخنان طلایی با بیان اینکه امیدواریم نظرات شورایاران در بودجه سال آینده شهرداری مورد توجه قرار گیرد، گفت: علاوه بر مشکل عدم وجود سرویس بهداشتی در میدان هفت تیر، باید عنوان کنم که این میدان دچار یک سردرگمی شده و طرح‌هایی که برای ساماندهی این میدان داده بودند اجرایی نشده و به صورت نامناسب باقی مانده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha