• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95013114971
  • خبرنگار : 90136

موفقیت‌های سریالی نت‌برگ در سال 94

موفقیت‌های سریالی نت‌برگ در سال 94

موفقیت تجاری یک برند در حوزه مشتری‌مداری، فروش و بازاریابی، و حتی دستاوردهای فنی و تخصصی، هر ساله با اهدای جوایزی که توسط نهادهای معتبر به یک شرکت اعطا می‌شود، مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

موفقیت تجاری یک برند در حوزه مشتری‌مداری، فروش و بازاریابی، و حتی دستاوردهای فنی و تخصصی، هر ساله با اهدای جوایزی که توسط نهادهای معتبر به یک شرکت اعطا می‌شود، مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سال 1394 براینت‌برگ به عنوان اولین و بزرگ‌ترین سایت خرید گروهی در ایران، همراه با موفقیت و کامیابی‌های بی‌نظیری بود. اگرچه نت‌برگ در سال‌های گذشته موفق به کسب عناوین افتخار آفرین متعددی شده بود، اما دریافت دو نشان "سرآمد دیجیتال" و نشان برتر "جشنواره وب ایران" بر این ادعا صحه می‌گذارد که نت برگ مسیر صحیح پیشرفت را می‌پیماید.

برگزارکنندگان جشنواره "نشان سرآمدی دیجیتال" با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکت‌های سرآمد و پیش‌رو در زمینه توسعه استراتژی‌ها و ابزارهای دیجیتال در گروه‌های کالا و خدمات، با در نظر گرفتن معیارهایی چون فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، وضعیت وب سایت، تبلیغات، تولید و نشر محتوا و فروش و ارایه خدمات آنلاین، نت برگ را لایق دریافت این عنوان دانستند.

پس از بررسی‌های تیم داوری از میان صدها برند برتر و اصلی برای این جشنواره و پس از برگزاری نظرسنجی عمومی در میان خیل عظیمی از کاربران در همه حوزه‌ها، متولیان برگزاری مراسم پس از یک نظرسنجی ملی، نت‌برگ را به عنوان شاخص‌ترین برند این حوزه انتخاب کردند و آن را لایق دریافت نشان "سرآمد دیجیتال" دانستند.

عنوان دیگری که نت‌برگ به دریافت آن مفتخر شد، نشان برترین وب‌سایت برتر کشور در جشنواره وب ایران برای دومین مرتبه بود که افتخار بزرگی برای کسب و کارهای آنلاین در کشور است.

نت برگ پیش از این نیز مفتخر به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های رسمی مرتبط با فضای کسب و کار آنلاین شده بود که همه این‌ها، صحتی بر عملکرد رو به جلوی این کمپانی موفق اینترنتی است. برای استفاده از تخفیف‌های نت‌برگ می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha