• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95031207698
  • خبرنگار : 71091

در پی اظهارات تبریزی مبنی بر توقف فیلمبرداری سریالش

پاسخ بهروز افخمی به کمال تبریزی

پاسخ بهروز افخمی به کمال تبریزی

بهروز افخمی در پی اظهارات کمال تبریزی درباره‌ی توقف فیلمبرداری سریال‌اش متن نامه‌ای را منتشر کرد.

سردبیر برنامه «هفت» در متن کامل این نامه با تیتر "دهان ما را بستی، با باقی ملت چه می کنی؟" که اختصاصا در اختیار ایسنا گذاشته،خطاب به کمال تبریزی نوشته است:

"حضرت کمال خان تبریزی سلام!

"شنیده ام عزم سفر کرده‌ای

هوای دلدار دگر کرده‌ای

عشقِ مرا ز سر به در کرده‌ای

تو رو به خدا اگه میشه تنها نرو!"

فرموده‌ای که سریال «سرزمین کهن» را نیمه کاره وِل می‌کنی مگر اینکه برنامه «هفت» تعطیل شود و ما را از تلویزیون اخراج کنند. چرا عزیزم؟ مگر ما چه کرده‌ایم که می خواهی به هر قیمت که باشد خفقان بگیریم؟ تو اگر رئیس جمهور می‌شدی چه بلایی سرمان می‌آوردی؟ لابد دستور صادر می کردی که ما را بگیرند و به زندان بیندازند و اگر رئیس قوه قضاییه می‌گفت نمی توانی چنین دستوری بدهی و قانون اجازه نمی‌دهد، کار مملکت را ول می کردی و قهر می کردی و توی خانه بست می‌نشستی.

عزیز دلم مملکت قانون دارد. اگر خیال می‌کنی ما جرمی مرتکب شده‌ایم، باید از طریق صحیح شکایت کنی. نه اینکه سریالی را گرو بگیری که سال‌هاست حتما میلیون ها نفر منتظراند تا به تماشای آن بنشینند.

از تعطیل کردن برنامه «هفت» می‌خواهی به کجا برسی؟ به فرض که دهان ما را بستی، با بقیه ملت که برای خودشان حق حیات و حرف زدن و اظهارنظر قائل‌اند چه می کنی؟ واقعا خیال می‌کنی می توانی همه را ساکت کنی یا وادار کنی دربارۀ فیلم‌هایت آن طور حرف بزنند که خودت می‌پسندی؟ چرا آنقدر لیبرال شده‌ای عزیزم؟ چرا اصلا تحمل نقد، مخالفت و پرخاش و جدل را نداری؟

مگر از پشت کوه آمده‌ای و خبر نداشتی که وقتی آدم فیلم می‌سازد باید منتظر نقد و نظر کوبنده و بی‌رحمانه هم باشد. چرا اینطوری شده‌ای رفیق قدیمی؟

این‌ها که گفتم برای خودت بود. وگرنه مرا خوب می‌شناسی و می دانی که هیچ بدم نمی آید یکی پیدا شود و پریزم را از برق بکشد.

والسلام

بهروز افخمی​»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۱۶:۰۲

دوشاخه را از پريز مي کشند، نه پريز را از برق!!

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۲۰:۰۸

اين بهترين پاسخ به يک فرد... است.

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۱۶:۰۶

تو هم خوب سوراخ دعا رو پيدا کردي بهروز جون..وودموکراسي ، قانون ...در حالي که خودتم ميدوني نقد حقه حتي از نوع بي رحمانه ولي نه فحش دادن و کلمات رکيک به کار بردن تو تلويزيون . پس خودتو به اون کوچه نزن..دوم اينکه باز خودتم ميدوني آنتن تلويزيون قطعا به نسبت ده به يک در دست امثال شما و فراستي خواهد بود و باز اين شما هستيد که حتي اگر وقت کوتاهي به امثال تيريزي داده شود ده برابر وقت براي دوباره حرف زدن داريد...برو اين دام بر مرغ دگر نه....

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۱۶:۰۹

سفسطه...خدا سفسطه رو از امثال شما نگيره...فحش در حد تعزير دادن به کسي اونم تو تلويزيون چه ربطي به حکومتداري و اينکه اگه شما بودي فلان مي‌کرديد داره ...

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۱۶:۱۵

همفکرهاي کمال تبريزي تو اين مملکت رييس‌جمهور شدن کارنامه‌شون روشنه ..همفکرهاي امنثال شما هم شدن و کارنامه‌ اونها هم روشنه...ترسم که روز حشر عنان بر عنان رود ....خودتم ميدوني چه گندي زديد. مايه‌اش فقط يه عذرخواهي کوتاه بود....همين //چيزي ما ايراني جماعت ياد نگرفتيم

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۱۷:۵۶

کارهاي آقاي افخمي را سالها دنبال مي کردم و واقعا با اين سري برنامه هفت شاکله شخصيتشان را شناختم! از آقاي فراستي هم بيش از اين انتظاري نيست . کسي که يک فيلم درست نساخته و همه کارها را مقوا مي داند! کنار گود بودن و به سخره گرفتن کارديگران هنر نيست! البته ادب مرد به ز دولت نداشته آقاي فراستي است!

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۱۸:۵۳

افخمي جان !!!! افخم باش تا بهروز باشي تا سياه روز.... عزيزم متن سراسر غلط دستوري و مفهومي و منظوري تو را هر كه بخونه أصلا نه به نويسنده اي مي رسه نه فيلم ساز و نه حتي سياست مدار البته از نوع سابقش ، شايد فقط به كلمه سابق برسه يا حتي شايد اسبق .... بهتره تا اسبوق نشدي آرام بگيري تا شايد خاطره اي خوش اگر ازت مونده عجين نامت گردد....

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۱۹:۰۳

عجيبه که عده اي ‌از‌ نقل قول آقاي فراستي که از آيت‌الله جوادي آملي نقل کرد انقدر بر آشفته شدن. این موضوع یه واقعيته که بين بعضي هنرمنداي ما وجود داره. همون‌طور که جماعت فتنه‌گر هم اين صفت رو برخوردارن. کسي که بدون غيرت نسبت به مملکت خودش کاري انجام بده (چه در عرصه سياست و چه هنر) این صفت رو داره. وقتي اين واقعيت به مذاق عده‌اي خودباخته تلخ ميآد يعني به خودشون گرفتن. حالا بايد پرسيد چرا ...رو به خرج مي‌دين و حالا طلب‌کار هستيد؟

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۳ ۱۱:۲۰

اصلا مفهوم ...را ميدوني ميخواهي بکار ببري!

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۱۹:۱۷

ميشه بفرماييد دئاثت فرهنگي فحش هست يا نقد

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۲۰:۲۵

اقاي افخمي!!! پس چرا ما (مردم)نميتونيم در مورد شما تو تلويزيون حرف بزنيم؟؟؟؟ ميشه براي منتقدين خودتان هم به قول خودتان حيات قائل شويد؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۸ ۰۹:۳۵

معلومه که صفتی که فراستی بکاربرد زیاد در مورد آقای افخمی استفاده شده که به نظرشون عادی شده