• چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 95031711331

گزارش پلیس آلمان درباره ارتباط مهاجران با 69 هزار جرم در سال 2016

گزارش پلیس آلمان درباره ارتباط مهاجران با 69 هزار جرم در سال 2016

بنابر گزارش اخیر پلیس آلمان ـ مهاجران این کشور طی سه ماه اول سال 2016 اقدام یا تلاش به اقدام 69 هزار جرم کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز،‌ این گزارش می‌تواند مخالفت‌ها به ویژه مخالفت گروه‌های مخالف مهاجرپذیری بر سیاست درهای باز آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان را تشدید کند.

 

این آمار در حالی منتشر شده‌اند که طی یک سال گذشته بیش از یک میلیون مهاجر وارد خاک این کشور شده‌اند و این نگرانی را ایجادکرده است که بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا چگونه این مهاجران را در خود خواهد گنجاند و امنیت را تامین خواهد کرد.

 

گزارش پلیس فدرال BKA نشان می‌دهد تعداد غیرقابل باوری از مهاجران شمال آفریقا، گرجستان و صربستان در بین مظنونان دیده می‌شوند.

 

براساس این گزارش جرایمی که مهاجران سوری به افغان و عراقی به عنوان سه گروه بزرگ مهاجرتی در آلمان مرتکب شده‌اند نیز بالاست اما با توجه به نسبت جمعیت این گروه ارتکاب جرایم از سوی آنها کمتر به نظر می‌رسد.

 

با این حال در این گزارش رقم دقیق جرایم مرتکب یا قصد شده یا نسبت درصدی این 69 هزار جرم در قیاس با کل جرایم صورت گرفته در یک چهارم اول سال 2016 مطرح نشده است. اما اذعان کرده است که اکثریت جمعیت مهاجران حتی با احتساب این جرایم جرمی مرتکب نشده‌اند.

 

این گزارش همچنین نشان داده است، 2 / 29 درصد از جرایمی که مهاجران مرتکب شده یا تلاش به ارتکاب آن داشته‌اند دزدی، 3 / 28 درصد تخلفات مربوط به حق مالکیت و جعل و 23 درصد دیگر آسیب‌ها و درگیری‌های فیزیکی بوده است. در بین این آمارها 6 / 6 درصد دیگر جرایم مربوط به مواد مخدر و 1 / 1 درصد دیگر جرایم مرتبط با رابطه جنسی بوده‌اند.

 

در این گزارش همچنین آمده است میزان جرایم مهاجران بیش از 18 درصد بین ژانویه و مارس کاهش یافته است.

 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha