• چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 95031711358
  • منبع : نمایندگی گلستان

مدیركل راه و شهرسازی گلستان:

ايمن سازي محورهاي ارتباطي بندرتركمن در دستور كار قرار دارد

ايمن سازي محورهاي ارتباطي بندرتركمن در دستور كار قرار دارد

ایسنا/گلستان مدیركل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به ايمن سازي راه ها به عنوان يكي از سياست هاي اولويت دار وزارت راه و شهرسازي در سال جاري، گفت: در شهرستان ها از جمله بندرتركمن به تناسب اهميت محورهاي ارتباطي، ايمن سازي آنها در دستور كار سال 95 قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه گلستان، ابراهيم مبارك قدم در نشست با فرماندار بندرتركمن و هيات همراه در محل فرمانداري شهرستان، افزود: از جمله محورهاي بندرتركمن كه نياز به ايمن سازي دارند شامل محورهاي روستايي سيجوال، اوركت حاجي و محور زيارتگاه بهاء الدين، محور بندرتركمن- بندرگز است.

وي همچنين از ادامه پروژه تعريض محور كردكوي- بندرتركمن، شانه سازي محور بندرتركمن-آق قلا و زيرسازي و آسفالت محور منتهي به اسكله بندرتركمن به عنوان بخشي ديگر از اقدامات اداره كل در راستاي ايمن سازي محورهاي ارتباطي در سال 95 ياد كرد.

مبارك قدم از بهره برداري آسفالت محور روستايي پنچ پيكر به عنوان يكي از اقدامات مهم در زمينه خدمت رساني به روستاها نام برد و گفت: يكي ديگر از موضوعات مهم در جهت عبور ترافيك ايمن و خارج از شهر بندرتركمن، احداث كمربندي است كه تلاش مي شود در اصلاحيه قرارداد محور كردكوي، بندرتركمن-آق قلا ديده شود.

مديركل راه و شهرسازي گلستان درباره راه منتهي به اسكله بندرتركمن نيز، گفت: براي زيرسازي و آسفالت اين محور با استفاده از قير مورد نياز با مسوولان شهرستاني همكاري ميشود.

در ابتداي اين نشست، فرماندار بندرتركمن به ظرفيتهاي توسعه شهرستان اشاره كرد و گفت: با توجه به حضور گردشگران بي شمار در ايام نوروز و تابستان در اين منطقه، به دليل ضعفهاي زيرساختي، از ارائه خدمات مطلوب به آنها محدوديت داريم.

عبدالحكيم فيروزي، خواستار تسريع در اجراي پروژه هاي راهسازي شهرستان از جمله تعريض محور كردكوي- بندرتركمن، شانه سازي بندرتركمن- آق قلا و راه هاي دسترسي و پروژه هاي مسكن مهر شد.

بازديد از سايت هاي مسكن مهر، راه منتهي به اسكله، محورهاي روستايي سيجوال و اوركت حاجي از ديگر برنامه هاي مديركل راه و شهرسازي گلستان بود.
بندرترکمن با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است و بیشتر ساکنان آن را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند. اين شهرستان بيش از 117 كيلومتر از راه هاي استان گلستان را تحت پوشش دارد.


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha