• جمعه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 95031712205
  • منبع : نمایندگی گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خبرداد:

امضای تفاهم نامه سه جانبه در راستای توسعه گردشگری

امضای تفاهم نامه سه جانبه در راستای توسعه گردشگری

ایسنا/گیلان استانداری گیلان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شرکت پرورش داده ها، تفاهم نامه سه جانبه امضا کردند.

رضا علیزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، در خصوص امضای تفاهم نامه سه جانبه در راستای توسعه گردشگری گفت: همکاری طرفین به منظور فراهم آوردن بسترهای ارتباطی، مخابراتی، خدماتی و داده ای و تصویری در قالب عکس و فیلم برای ارائه خدمات آنلاین در هر زمان و هر مکان به شهروندان و گردشگران استان گیلان از مهمترین اهداف این تفاهم نامه به شمار می رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اضافه کرد: بر پایه این خدمات الکترونیکی، گردشگران و شهروندان استان قادر خواهند بود با توجه به مکانی که در آن قرار گرفته اند، در قالب یک بسته نرم افزاری مبتنی بر وب و تلفن همراه، اطلاعات و خدمات مربوط به جاذبه های گردشگری، مسیرهای گردشگری، اماکن مذهبی و تاریخی، مراکز خدماتی، فرهنگی، ورزشی، هتل ها و رستوران ها، مراکز خرید، وضعیت و پیش بینی آب و هوا، وضعیت جاده ها و اطلاعیه ها و اخبار مرتبط با رویدادهای استان، نقاط دسترسی به خدمات اینترنتی و ارتباطی و نیز سایر نیازمندی ها را در اختیار داشته باشند.

علیزاده همچنین با اشاره به مدت زمان سه ساله این تفاهم نامه اضافه کرد: فراهم کردن و به روزآوری کلیه داده های لازم در رابطه با جاذبه های گردشگری، مسیرهای گردشگری، اماکن مذهبی، تاریخی و گردشگری، مراکز خدماتی، هتل ها و رستوران ها، مراکز خرید، صنایع دستی و غیره از جمله تعهدات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در راستای اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح، پیرو سیاست های کلان برنامه ششم توسعه ابلاغی توسط مقام معظم رهبری در راستای ارائه خدمات دولت الکترونیک بر بستر شبکه ملی اطلاعات و مصوبه کارگروه دولت الکترونیکی استان و در جهت توسعه خدمات الکترونیکی گردشگری گیلان به انجام می رسد.

 


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha