• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 95031712672
  • منبع : نمایندگی اردبیل

سرعین پذیرای گردشگران تابستانی

سرعین پذیرای گردشگران تابستانی

ایسنا/اردبیل جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین جهت آمادگی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برای استقبال از گردشگران در تعطیلات تابستان به ویژه عید سعید فطر امسال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین برای آمادگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های صنفی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در تعطیلات تابستان به‌ویژه عید سعید فطر 95 به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، معاون گردشگری استان، برخی از معاونان و کارشناسان ادارات کل استان و اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن جلسات قهوه سویی سرعین برگزار و تصمیمات لازم در این مورد اتخاذ شد.

در این جلسه،«قادر تقی‌زاده» معاون گردشگری استان بر استمرار بازدیدهای مشترک از تأسیسات گردشگری شهرستان سرعین تأکید کرد و تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری برای تمامی اصناف این شهرستان را خواستار شد.

در ادامه، «سیدصادق حسینی» مسئول نمایندگی اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرعین به‌عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان، گزارش مبسوطی از اقدامات انجام یافته دستگاه‌های عضو ستاد و صنوف مختلف در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز امسال ارائه داد.

«عاطف ناصری» رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین نیز با تقدیر و تشکر از ادارات و بخش خصوصی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران در نوروز امسال، بر تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف تأکید کرد و افزود: دستگاه‌ها و صنوف باید بر اساس شرح وظایف و کمیته‌های تعیین شده آمادگی خود را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و بهتر نسبت به سال‌های گذشته افزایش دهند.

هم‌چنین مدیرکل مدیریت بحران استان ضمن اعلام همکاری با ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، برای تأمین سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی شهرستان قول مساعد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha