• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95031716513
  • خبرنگار : 71381

یک فعال سیاسی:دولت باید مراقب تاکتیک های جدید اصولگرایان باشد

یک فعال سیاسی:دولت باید مراقب تاکتیک های جدید اصولگرایان باشد

یک نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه فضاسازی های مخالفان دولت به ضرر خودشان تمام خواهد شد ،تصریح کرد: دولت می تواند با قرار دادن اصلاحاتی در دستور کار خود با کسب آرای قابل توجه در انتخابات سال آتی برای دومین دوره ریاست جمهوری موفقیت به دست آورد.

ابراهیم نکو در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره برخی تحلیل های مطرح در فضای سیاسی کشور مبنی بر  عبور از روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری، اظهار کرد: با توجه به نگاه تحلیلگرانه و واقع بینانه و پیگیر مردم بعید می دانم در انتخابات سال 96 شاهد تحقق آن چیزی باشیم که امروز تحلیلگران مغرضانه و یا با قصد فضاسازی سیاسی مطرح می کنند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس دهم پدیده نو و جدیدی را شاهد بودیم که توانست تحلیل های کارشناسان فضای سیاسی را به هم بریزد، تصریح کرد: در انتخابات مجلس دهم شاهد بودیم که مردم با آگاهی و تحلیل واقع بینانه خود از فضای سیاسی کشور بخصوص از طریق فعالیت در شبکه های مجازی توانستند مسیر انتخابات را تغییر دهند و این مطلب نشان می دهد که انتخابات در ایران موضوع پیچیده‌ای است و از فرمول خاصی پیروی نمی‌کند و تحلیل های کارشناسی به راحتی برعکس از آب در می آید.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: احتمال اینکه در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیز با تاثیرگذاری مردم شاهد نتیجه‌ای متفاوت از تحلیل های کارشناسان از فضای سیاسی باشیم بسیار زیاد است.

نکو خاطرنشان کرد: طیف مخالف دولت سعی می‌کند با غیرواقعی جلوه دادن واقعیات و سیاه نمایی در روزهای باقیمانده تا انتخابات وانمود کند دولت در مسائل اقتصادی و سیاسی موفق نبوده است، غافل از آنکه مردم به خوبی همه چیز را رصد می کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مردم به خوبی مشکلات موجود معیشتی و حوزه اشتغال و اقتصاد کشور را درک می کنند و ریشه های آن را منوط به سلسله عوامل و عملکرد ها در دولت های قبلی می دانند و به خوبی آگاه هستند که اگر سیاست های دولت دهم ادامه پیدا می کرد آثار مخربی به دنبال داشت و دولت یازدهم در جلوگیری از ادامه آن مسیر موفق بوده است.

نکو با تاکید بر اینکه دولت باید مراقب تاکتیک های جدید اصولگرایان باشد، گفت: احتمال دارد اصولگرایان بتوانند با تغییر تاکتیک های خود مسیر دولت را عوض کنند و دولت با تصور اینکه آنها دلسوز شده اند انعطاف بیشتری نشان دهد و یاران خود از جبهه اصلاحات را از دست بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha