• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 95031716595
  • خبرنگار : 71133

پیشنهاد یک پخش‌کننده‌ی سینما:

فضای مجازی به کمک سینمای ایران بیاید

فضای مجازی به کمک سینمای ایران بیاید

یک پخش‌کننده پیشنهاد داد تا کمپینی در فضای مجازی جهت حمایت از فیلم‌های در حال اکران راه بیفتد.

سعید خانی مدیر پخش موسسه نسیم صبا در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا، گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای تبلیغات فیلم‌ها افتاده است، فکر می‌کنم یکی از اتفاقات مثبت می‌تواند کمک سینماگران مطرح به فیلم‌ها باشد، مانند کاری که رضا عطاران در فضای مجازی و صفحات شخصی‌اش انجام می‌‌دهد و مردم را دعوت به دیدن فیلم‌هایش می‌کند. به طور مثال همین کار را می‌تواند بهرام رادان برای «بارکد» انجام دهد و همین‌طور بازیگران دیگر که در میان مردم محبوبیت دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر خیلی از برندها برای فضای مجازی وجوه میلیاردی می‌پردازند و با توجه به اینکه چهره‌های سینمایی از مخاطبان زیادی در صفحات شخصی‌شان بهره می‌برند می‌توانند از این پتانسیل در جهت تبلیغ فیلم‌های سینمای ایران بهره ببرند.

خانی تأکید کرد: مهم تشکیل این کمپین است و مطمئن هستم اگر شکل بگیرد کمک خوبی به سینما می‌کند.

 

به گزارش ایسنا، به تازگی پخش تیزرهای فیلم «آااادت نمی‌کنیم» از ماهواره باعث توقف اکران چند روزه‌ی آن شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha