• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 95040101095
  • منبع : نمایندگی مازندران

تصفیه خانه آب رامسر پس از 12 سال تکمیل می‌شود

تصفیه خانه آب رامسر پس از 12 سال تکمیل می‌شود

ایسنا/مازندران فرماندار رامسر گفت: به زودی شاهد تکمیل تصفیه خانه آب شرب رامسر بعد از گذشت 12 سال خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه مازندران، حسین سروری در جلسه کمیته برنامه ریزی در فرمانداری رامسر  با اشاره به اینکه تکمیل پروژه تصفیه خانه آب رامسر 12 سال به طول انجامیده و روند طولانی داشته و خروجی خوبی ندارد، تصریح کرد: پیمانکار بجای مطالباتی که از کارفرما دارد اقدامی انجام داده تا این پروژه به بهره برداری کامل نرسد و به حق و حقوق خود دست یابد اما اقدام به موقع شورای تامین سبب شد در آینده نزدیک شاهد تکمیل کامل آب شرب رامسر پس از سال های طولانی باشیم.

سروری با بیان اینکه در این سال ها شرایط سخت مالی را تجربه می کنیم و تحریم های ظالمانه به کشور اعمال شده و راه برای سوء استفاده دشمنان باز شده است، یادآور شد: فشار همه جانبه و بی سابقه بر ایران وجود دارد و با حمایت های رهبر انقلاب و ریاست جمهوری و تیم مذاکره کننده و برجام به موفقیت دست پیدا نمی کرد وضعیت سخت تر می شد.

وی با اشاره به اینکه واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در دستور کار دولت و یکی از الزامات دولت و سازمان مدیریت برنامه ریزی است، خاطرنشان کرد: واگذاری به بخش خصوصی باید با پیگیری و حمایت به عنوان یک راهکار مفید برای برون رفت از مشکلات مالی و به سرانجام رساندن پروژه ها در نظر گرفته شود.

فرماندار رامسر، نظارت بر اجرای پروژه ها را یکی از مهمترین وظایف اداره‌ها و نهادها در کنار فعالیت های اجرایی پروژه ها دانست و گفت: نظارت بر عملکرد پیمانکاران که به صورت امانی و پیمانی کار می کنند موجب افزایش کیفیت پروژه ها می شود و مجریان طرح ها بدانند که نظارت جدی در چهارچوب قانون باید صورت گیرد.

وی، شهر رامسر را محرومترین شهرستان در جذب اعتبارات عنوان کرد و افزود: در بودجه سال 95 باید از ظرفیت ها استفاده شده و هر چه زودتر پروژه های ناتمام ملی و استانی در شهر با تامین اعتبار و پیگیری و نظارت از سوی پیمانکاران اتمام برسد.

سروری با اشاره به اینکه ده سال از عمر پروژه فرودگاه رامسر گذشته و هنوز مشکل توسعه باند دارد، تصریح کرد: مراحل دیگر این پروژه دست نخورده باقی مانده و تلاش می شود با کمک مدیران شهرستانی موانع سر راه این پروژه برداشته شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با مدیریت و رویکرد جهادی و تلاش مضاعف باید فعالیت های عمرانی در دستور کار قرار گرفته و طبق تفاهم نامه با شورای برنامه ریزی در استان اختیارات کمیته برنامه ریزی شهرهای استان افزایش یابد.
انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha