• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95040101156
  • خبرنگار : 71431

آخرین خبرها از حادثه اتوبوس سربازان/ اعلام علت حادثه

آخرین خبرها از حادثه اتوبوس سربازان/ اعلام علت حادثه

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که کشته شدگان و مصدومان حادثه اتوبوس در نی‌ریز فارس، سرباز بودند.

آخرین بروزرسانی: ۲۰:۱۸:۰۷

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱:۲۰ بامداد چهارشنبه در محور سیرجان  - نی‌ریز رخ داده و در پی آن یک دستگاه اتوبوس از مسیر خود خارج و به دره سقوط کرد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس با ۳۶ سرنشین  از کرمان به سمت فارس در حال حرکت بود، اظهار کرد: گزارش‌های اولیه حاکی از فوت ۱۴ تن در سرصحنه و مجروح شدن ۲۲ تن دیگر است که البته با توجه به وخامت حال برخی از مجروحان، احتمال افزایش کشته‌شدگان در حین انتقال یا پس از رسیدن به بیمارستان وجود دارد اما آنچه که فعلا در گزارش پلیس آمده، ۱۴ مورد فوتی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد اینکه اتوبوس متعلق به چه نهادی بوده، به ایسنا گفت: اتوبوس شخصی اما در اختیار پادگان «۰۵» ارتش در کرمان بوده و سرنشینان آن نیز همگی سربازانی بودند که از این پادگان به مقصد فارس در حال حرکت بودند که متاسفانه این حادثه رخ داد.

رحمانی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: کارشناسانی در حال بررسی هستند که خستگی یا خواب‌آلودگی راننده باعث این حادثه شده و یا نقص فنی علت آن بوده است.

مرتضی سلیمی، قائم مقام سازمان امداد و نجات پیش از این شمار قربانیان حادثه ١٩ تن اعلام کرده و گفته بود که ۱۶ تن آنها در صحنه و سه تن نیز در مرکز درمانی جان باختند.

اسامی ۱۵ تن از جانباختگان حادثه

سازمان پزشکی قانونی اسامی ۱۵ تن از جانباختگان حادثه اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان را اعلام کرد.

۱-    علی فتحی نژاد
۲-    ابراهیم مراد زاده
۳-    منصور صفری
۴-    مهدی کریمی
۵-    آرمان ایمانی
۶-    سیدعلی دهقانیان
۷-    محمدحسین بخشی
۸-    سیدامین اشرف
۹-    ابراهیم شفیعی
۱۰-    وحید خانی
۱۱-    سعید امیدواری
۱۲-    ماجد حافظی
۱۳-    رحیم سجادیان
۱۴-    وحید قاسم‌پور
۱۵-    امین انصاری

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در خصوص آخرین آمار سربازان فوت شده در حادثه سقوط اتوبوس در فارس به ایسنا گفت: در حادثه  سقوط اتوبوس کرمان به شیراز، از میان ۵۸ نفر سرنشین این اتوبوس، تکنسین‌های اورژانس با ۱۶ مورد فوت شده در صحنه تصادف روبرو شدند. سه نفر از مجروحان نیز در بیمارستان فوت کردند که در مجموع شمار قربانیان ۱۹ تن شد و ۴۲ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: این حادثه درساعت ۱:۲۰ بامداد امروز، دوم تیرماه اتفاق افتاد و  ۱۱ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که اولین دستگاه ۱۴ دقیقه بعد از  حادثه سر صحنه رسید.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور، ۲۲ نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان رجایی شیراز و مابقی نیز به بیمارستانهای شهدای نیریز، امام خمینی(ره) استهبان منتقل شدند.

اعلام علت حادثه برای اتوبوس حامل سربازان

فرمانده پلیس راه کشور علت هر دو حادثه اتوبوس حامل سربازان را اعلام کرد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی درگفت‌وگو با ایسنا، درباره علت حادثه رخ داده برای اتوبوس حامل سربازان پادگان آموزشی صفر ۵ کرمان در نی‌ریز اعلام کرد: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد که کافی نبودن مهارت راننده در کنترل وسیله و همچنین عدم نصب حفاظ در قوس راه باعث وقوع این حادثه دشه است.

وی درباره اینکه آیا نقص فنی در بروز این حادثه نقش داشته یا خیر، گفت: درباره نقص فنی منتظر نتایج بررسی‌های بیشتر هستیم و به محض اعلام نتایج، درباره اینکه آیا وسیله نقلیه نقص فنی داشته یا خیر، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرمانده پلیس راه کشور همچنین درباره علت حادثه دوم که در سروستان برای اتوبوسی رخ داد که گفته می‌شود حامل سربازان بوده است، به ایسنا گفت: در حادثه سروستان خستگی و خواب‌آلودگی راننده به عنوان علت حادثه تشخیص داده شده است.

در همین حال، فرمانده پلیس راه شمال فارس پیش از این گفته بود که در این حادثه راننده به دلیل ناتوانی در کنترل خودرو و عبور از سرعت مطمئنه،‌ مقصر بوده است.

ترخیص ۱۷ تن از مصدومان حادثه اتوبوس سربازان/حال ۱۳ تن وخیم است

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد، ۱۷ تن از مصدومان بستری شده در بیمارستان‌های نمازی و رجایی شیراز ترخیص شده‌اند.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پس از وقوع حادثه واژگونی دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان پادگان آموزشی «۰۵» کرمان، در کیلومتر ۱۵ جاده نی‌ریز کرمان و کیلومتر ۶۵ جاده سروستان شیراز، دو دستگاه آمبولانس از استهبان، دو دستگاه آمبولانس از داراب، یک دستگاه آمبولانس از ناحیه مقاومت سپاه نی‌ریز، یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر و یک دستگاه آمبولانس از مرکز ریزاب برای اعزام مصدومان به بیمارستان شهید رجایی شیراز تأمین شد.

این گزارش حاکی است که رئیس بیمارستان ارتش در شیراز نیز پس از عیادت از مصدومان، اقدامات لازم برای ترخیص مصدومان را پیگیری کرده است. این گزارش حاکی است که از میان مصدمان اعزامی به شیراز، ۱۷ تن مرخص شده‌اند اما حال ۱۳ تن دیگر وخیم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۳:۳۶

ای وای سربازای بیچاره آخه این بنده های خدا چه گناهی کرده بودن که اینطور تلف شدن

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۳:۴۱

خیلی مفت جوانان این کشور از دست میروند افسوس یک فکر اساسی باید برای راننده های اتوبوس خارج از شهر کرد .سواد و تحصیلات خیلی نقش داره گرفتن گواهینامه پایه 1 باید خیلی تغییر کنه و......

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۴:۲۷

زندگي به هيچ چيز بند نيست!! مي‌تونستيم ما بله ما كه الان خواننده اين خبر هستيم يكي از اين قربانيان باشيم، هيچ تفاوتي بين ما نيست خداوند به خانواده هاي اين بندگان خدا صبر بدهد.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۵:۲۵

واقعا ناراحت كننده است ، سربازان مظلوم ترين قشر جامعه ما هستند. اينها واقعا شهيد محسوب ميشوند.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۵:۳۵

این شهدا همگی سربازانی بودن که خالصانه جهت دفاع از اسلام و کشور به خدمت واقعا مقدس سربازی با پای خود امده بودند که اگر مانند کسایی که به هر شکلی معافیت میگیرن بودن الان صحیح و سالم کنار خانواده هاشون بودن. چرا وقتی هواپیمای حامل پرسنل صدا و سیما سقوط میکنه بهشون لقب شهدای اصحاب رسانه میدی اون وقت به این سربازان مظلوم ارتش به این راحتی فوتی و مجروح لقب میدن؟

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۵:۴۶

باید عزای عمومی اعلام کنن

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۵:۵۸

بیچاره پدر مادرهاشون

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۶:۱۱

تازه الان نظام وظیفه واسه سربازای مجروح اضاف میزنه. بابای سربازایی هم که کشته شدن باید بیان ادامه خدمت بچه ها رو تموم کنن

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۶:۱۲

خدا بیامرزدشون

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۶:۲۹

خدا رحمت کند همه سربازان این مملکت را بالاخص این جوانان را .روحشان شاد ،خدا صبر به خانواده وپدر مادر های این جوانان بده واقعا سخته

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۶:۳۲

با سلام، بنده طرحی را به اداره ی ثبت اختراعات ارائه داده بودم که در تصادفات جاده ای بدون بستن کمربند ایمنی و کیسه ی هوا میتوانست از کمربند ایمنی و کیسه ی هوا اثربخش تر باشد و همچنین احتمال بروز حادثه را کاهش دهد، اما متاسفانه با اینکه این طرح هزینه اجرایی کمتر از ۲۰۰ هزارتومن برای هر اتوبوس را به همراه داشت مورد پذیرش قرار نگرفت و اکنون باید همچنان شاهد مرگ و میر جوانان این کشور باشیم. مدارک این طرح نیز موجود میباشد.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۶:۳۸

خبر اسفناکی بود مخصوصا برای خانواده های آن جوانان از دست رفته. خدا به بازماندگانشان صبر بدهد

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۶:۴۹

خدا به خانواده هاشون صبر بده...از خدا براشون طلب مغفرت کنیم.... آقای علی فتحی نژاد داداشم از خوبیهات خیلی گفته بود...روحت شاد

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۶:۴۹

خدا به خانواده هاشون صبر بده...از خدا براشون طلب مغفرت کنیم.... آقای علی فتحی نژاد داداشم از خوبیهات خیلی گفته بود...روحت شاد

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۷:۰۸

مرحوم امین انصاری تازه سرباز شده بود. الان کی پاسخگو میشه? هیشکی فقط میتونن بگن ما متاسفیم ... واسه دولت متاسفم منم فردا پس فردا باید سرباز بشم، با این وضع چه جور دلم قرص باشه به ملت خدمت کنم?

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۷:۰۸

خدا قبول کرده روزه هاتون رو ...سفره سحری تون رو در حضور خدا بودید ....روحتون شاد...دیروز این موقع تو پادگان از هم حلالیت میگرفتید ...

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۷:۱۰

من یکی از سربازان 05 همین دوره هستم و این شهدای عزیز از هم دوره ای های خودم بودن اول براشون طلب آمرزش دارم و دوم اینکه اتوبوس هایی که برای ما گرفتن اتوبوس هایی از رده خارج با راننده هایی ناشی بودن. حالا بسیار راحت میشینن و با یه فاتحه سر و ته قضیه رو هم میارن و میگن حادثه بوده. بله حادثه بوده اما زمینه این حادثه باید بررسی بشه.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۷:۱۳

سربازان گمنام، داعش را رها کنید و راننده ها رو بگیرید. دیگه غصه داعش رو نخوریم خودمون داریم با تصادف ها میمیریم.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۷:۳۰

درسته به خواست خدا من تو یه اتوبوس دیگه بودم و الان زنده ام ولی کی میخواد پاسخگوی خانواده این عزیزان باشه؟ امیدوارم فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش یه پیگیری بکنن ببینن این 05 چه خبره. روحشون شاد

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۷:۳۰

و احتمالا همگی زیر 22 -23 سال بودند...... ای داد بیداد

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۷:۴۴

حالا چرا اینها را شهید حساب نمی کنند؟ آیا سربازی که در حین ماموریت کشته میشود شهید نیست؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۸:۲۸

خدا به داد دل والدین آنها برسد .هزاران آرزوی برباد رفته ......

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۹:۰۹

خیلی سخته برام. افرادی که دیروز باهاشون خداحافظی کردم، توی دفترچه هاشون یادگاری نوشتم، باهاشون زندگی کردم، امروز جزو کشته شدگان حادثه هستن....

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۹:۳۶

واقعا غم انگیز و ناراحت کنندس. من خودم دیروز از 04 ترخیص شدم. یک سربازی که با یه امیدی ترخیص شده و به شوق دیدار خانواده داره میره. خدا صبر بده

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۰:۳۷

خدا بیامرزه واقعن سربازان مظلوم. مادرانشون در چه روزی هستن . اینا شهید هستن

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۰:۵۷

بازگشت همه به سوی اوست.تسلیت میگم به خانواده های داغدار

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۱:۱۰

اخ آخ بمیرم واقعن ناراحت شدم.....بندگان خدا....جوون بودند با هزارتا آرزو خدا به خانواده هاشون صبر بده

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۱:۲۶

تسلیت به خانواده های داغدار این عزیزان

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۱:۳۴

با سلام حادثه دلخراشي است... اما اين حادثه اون چيزي هست كه شما ميبينيدش و حسش ميكنيد و در اخبار مي شنويدش. اجازه بديد شمارو از حادثه بدتري اگاه كنم كه پشت به اصطلاح خدمت مقدس سربازي در حال رخ دادن هست... من دانشجوي ارشد يكي از دانشگاه هاي مطرح تهران هستم و مي بينم كه هر سال چه تعداد از نخبگان كشورم به خاطر دلايلي كه يكي از مهمترين اونها سربازي هست از ايران ميرن و ديگه بر نميگردن. دوستان و نخبگاني كه همين الان توي شركت هايي مثل گوگل يا ناسا هم اكنون مشغول به كار هستن....

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۱:۵۲

ای خدا با چه ذوق و شوقی میخواستن برن بعد آموزشی.خدا به خانواده هاشون صبر بده.روحشان شاد و یادشان تا ابد گرامی باد.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۲:۴۴

باید بررسی بشه شاید اتوبوسها دستکاری شدن عجیبه دو اتوبوس در یک روز

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۲:۵۵

تسلیت میگم به خانواده عزیز سربازان

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۳:۰۰

چه کسی پاسخگوی خانواده های داغدار است؟ کدام مقام ارشد لشکری و کشوری پاسخگوست؟ ایسنا مدیون ملتی اگه پیگیر نشی و کامنت رو هم حذف کنی!

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۳:۰۵

درکش سخته. یه لحظه فکر کن برادرت یکی از اونا بوده میخوای زمینو گاز بگیری. لعنت لعنت لعنت بر باعث و بانیش. بعد از دو ماه سختی تو گرما با یه دل پر از امید سوار اتوبوس بشی که بری پیش خونواده چشم انتظارت. زنگ بزنی مادر من دارم میام. ولی غافل از اینکه میری به جایی که خبر نداری ازش. چرا واقعا؟ کیه جواب بده؟ نمیخوام معاف بشم. نمیخوام کسری بگیرم. فقط نمیخوام بخاطر سهل انگاری بمیرم

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۳:۱۱

ایسنا ما تو این صفحه شما یک پیام تسلیت هم از مسولین ندیدیم حتی تلویزیون ملی سریال طنز خود را هم حداقل امشب قطع نکرد فقط بلدیم شعار بدیم

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۳:۱۷

سلام رحیم سجادیان پسرخاله من بود من چطور این داغ رو تحمل کنم کمرم شکست هیچ جور باور نمیکنم رفته از پیشم خدا لعنت کنه باعث بانی این فاجعه رو

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۳:۲۵

از 15نفر 13تاشون رفقای خودم بودن ،باورم نمیشه هم خدمتیام فوت شده باشن تف به این روزگار متاهل بود داخلشون نامزد دار بود داخلشون عاشق بود داخلشون آخه خدایا واقعا حقشون این بود!!? چقد خوشحال بودیم داریم ترخیص میشیم چقد خوشحال بودن، چی بگم؟ روحتون شاد داداشیا

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۳:۲۹

منم با همینا بودم خدارحمتشون کنه.فقط اتوبوس ما چپ نکرد.خیلی ناراحتم

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۳:۳۴

وای خدایا جیگرم اتیش گرفت. ازاین داغ سنگین ترم هست مگه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۲۳:۳۷

خدایا دلم پراز داغ شده وقتی این خبر رو شنیدم امیدوارم با علی اکبر امام حسین محشور بشن همشون داداشای‌خوب ما بودن که این جوری پر پر شدن.حالا کی می خواد جواب پدر ومادراشونو بده؟

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۰:۰۱

تا کی رانندگی های بد و جان باختن دیگران، خدا بیامرزه همشون رو.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۰:۰۷

دو سال پیش بود که بنده در چنین روزی از پادگان آموزشی کرمان عازم شهرم بودم که ابتدا قرار شد صبح بعد از جشن سردوشی چند دستگاه اتوبوس بچه ها رو به شهرهای محل سکونتشون منتقل کنند که بعد از هماهنگی های بعمل امده بعد از ۸ ساعت معطلی در پاس شب تعداد هفت اتوبوس درب و داغان که کفاف ده درصد سربازانم را نمی داد فراهم شد و بچه ها بالاجبار بیش از ظرفیت موجود سوار شدند و در طی مسیر بخاطر سنگینی و حرکت در جاده های ناهموار در طول شب بارها نزدیک بود حادثه روی دهد که ختم به خیر شد. روح این عزیزان مظلوم شاد.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۰:۲۲

با عرض سلام انا له الله وانا الیه راجعون شهادت جمعی از سربازان جان بر کف کشورمان را به امام زمان وپرچم دار این کشور وخانواده ایشان تبریک وتسلیت عرض میکنم واز خداوند بزرگ صبر زینبی برای خانواده ایشان خواستارم التماس دعا

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۴:۴۳

کدوم ..... 58 نفر رو سوار یه اتوبوس میکنه ؟؟؟!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۶:۱۱

خداوند به خانواده های این سربازان مظلوم و عزیز صبر بده و ما رو در غم خود شریک بدونن

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۶:۱۹

ماجد خدا رحمتت کنه رفیق

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۸:۰۰

واقعا چرا کنار پرتگاهها و دره ها و سرازیزی ها حفاظ نمیزارند

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۸:۲۷

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این شهیدان بزرگوار / لطفا علت استفاده از این اتوبوس و راننده رو بررسی و از تکرار اینگونه حوادث جلوگیری کنید

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۸:۳۳

واقعا" متأسفم برای مسئولین . واقعا" متأسفم. خدا به خانواده هاشون صبر بده.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۸:۴۳

من رفیقم کو کجان

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۹:۱۴

خدمت سربازی با این وضعیت کاهش نرخ جمعیت باید حذف شود ...یا اختیاری شود اونم با حقوق خوب ...

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۹:۲۸

خدا به خانواده هاشون صبر بده، واقعا حادثه خيلى وحشتناكى بود و با توجه به عمق حادثه بازتاب نداشت و هيچ مسئولى براى توضيح و پاسخگويى حاضر نشد...

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۹:۳۸

ای کاش به جای کلمه جانباختگان از واژه شهید استفاده می کردید .

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۹:۴۴

چرا گزارشگر نمیپرسه اتوبوس شخصی در اختیار مرکز آموزش کرمان چرا باید سرباز آموزشی کرمان رو بفرسته اهواز؟ سربازی که دو روزه اعزام شده دوره آموزشی؟ دلیلش چیه وقتی اعلام شده بره کرمان، از کرمان اعزامشون کنن اهواز؟

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۹:۴۹

خدا رو شکر میکنم منم تو همین اتوبوس بودم ولی زنده موندم ولی تعدادی از دوستام رو از دست دادم

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۰۹:۵۹

چرا اخبار 20:30 وقتی خبر تصادف رو اعلام کرد، نگفت مسافرا سرباز بودن؟

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۰:۱۱

واقعا ناراحت شدم از شنیدن این خبر خداوند به خانواده هاشون صبر بده

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۰:۱۲

بالاخره نفهمیدم اتوبوس کرمان به شیراز بود یا اتوبوس کرمان به اهواز ؟ نکنه هر دوتاش بوده!

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۰:۲۰

واقعا متاسفم بابت شنیدن این خبر نمیدونم تاکی باید مردم ما کشته بشن تا مسئولین فکری به حال ماشینا و جاده ها کنن. خدا به خانواده هاشون صبر بده خدا میدونه با چ زحمتی بچه هاشونو بزرگ میکنن اونوقت اینطوری می میرن

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۰

خدا رحمتشون کنه.و به خانوادهاشون صبر بده

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۱:۰۶

بابا این چه وضعشه؟.چرا اخبار شبکه خبر میگه تلف شدند؟؟.وای برما

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۴

خداوند به خانواده هاشان صبر بدهد. امیدوارم خداوند به این درگذشتگان آرامش عنایت کند. تسلی روح آن عزیزان صلواتی عنایت کنید.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۵

تاسف‌آوره که اخبار تلویزیون از کم اهمیت‌ترین حوادث در گوشه کنار دنیا خبر تهیه میکنه اما ... !

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۱:۲۶

روح سربازان عزیز دیروز و شهدای امروز شاد

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۱:۴۸

بیچاره ها با کلی آرزو اومدن خدمت حالا بیخود و بی جهت تلف شدن کی جواب خون اینا رو میده

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۲:۱۰

مدير محترم حقايق موجود در كامنت ها رو سانسور نكنيد كجاست ازادي بيان ... كه همه دم ميزنن و ما نديديمش

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۲:۴۰

چرا عزای عمومی اعلام نشد.لااقل برای یک روز.سرباز حافظ منافع وطنه.برای خوشگزرانی که نمیرفت.با کمال حیرت دیشب خندوانه پخش شد!!!و صدا و سیما تغییری در برنامه هاش نداد.تسلیت به خانواده های داغدارشون.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۲:۴۸

واقعا گریه کردم.واقعا از خدا و اهل بیت خواستم اونا که وضعشون وخیمه خوب بشن و به حق علی خدا به خانواده هاشون صبر بده واقعا سخته اخه اینا جوونن .مرگ جوون خیلی سخته.اینا شهید شدن حکم شهید رو دارن این راننده باید جواب خدارو بده .دلم کباب شد اخه اینا هزارتا آرزو داشتن .خدا صبر بده به خونواده هاشون .من دلم خونه چه برسه به بستگان این شهیدان جوون .متاسفم واسه این راننده و مسئولین...

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۳:۴۴

خدا رحمتشون کنه و به خانواده هاشون صبر عظیم بده. این بیچاره احتمالا اکثرشون زیر ۲۴ سال سن داشتن و تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده بودن. روحشون شاد.... بیاید همگی‌برای شون فاتحه و ایه الکرسی بخونیم

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۴:۰۳

مگه اسمش "خدمت" نیست؟ چرا هیچ مقام رسمی، مرگ خادمین این ملت رو تسلیت نمی‌گه؟چرا جایی گل نمی‌ذاریم؟ چرا دق نمی‌کنیم؟

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۴:۰۹

خیلی ناراحت شدم حادثه تلخی بود خدابه پدرومادروخانوادهاشون صبربده روحشون شاد

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۴ ۱۳:۳۳

خدایا کی قراره از این همه بی مسوولیتی این مملکت راحت شیم! ￿ دلم کباب شد واسه جوونای مظلوم خاک بر سر این راننده های ناشی

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۵ ۱۰:۲۵

سلام. غم بسیار سنگینی است. خداوند رحمتشون کنه و به خانواده هاشون فقط صبر بده. تسلیت عرض میکنم. وبه مسئولین مملکت تبریک میگم بخاطر مرگ چندین هزار نفر از مردم خوب وساده ومهربانمان که در جادها کشته میشن ولی صدای کسی در نمیاد ......

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۵ ۱۱:۲۶

با سلام خدمت کاربران عزیز.........باز حادثه دلخراش دیگری قلب ملت غیور را به درد آورد...به راستی چه کسی در این مملکت بی قانون پاسخگوست؟ واقعا چه کسی....پاسخ ناله های مادران داغدیده را چه کسی میدهد؟ برخی آقایون و آقازاده ها سوار بر مرکب شانس یک تنه می تازند و چپاول می کنند همه امکانات این مرز و بوم را ... یا قاضی الحاجات فرجی کن که ایران و ایرانی خسته است ... روحشون شاد و یادشون گرامی ... صبری زیبا از خدای منان می‌طلبم برای خانواده های عزیزشون

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۵ ۱۲:۳۵

من خودم با همه شون هم دوره ای بودم به محض اینکه این خبر رو شنیدم از 05 کرمان فرار کردم واقعا دیدم خدمت فایده نداره امیدوارم این اقای مدیر سایت جزو این افراد نباشه و کامنتمو منتشر کنه. خدا به مادران دوستای عزیزم صبر بده

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۵ ۱۳:۰۰

خدا رحمتتون کنه بحق این ماه عظیم شهدای اسلام

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۶ ۱۷:۰۴

خدا رحمتتون کنه بازم این وسط سربازای مظلوم تلف شدن خدا.............

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۶ ۱۸:۱۹

اين سربازان بايد شهيد به حساب آيند، مانند شهداي دفاع مقدس.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۶ ۲۳:۲۱

خداوند به مادر،پدر وخانواده آنان صبر زیادبدهد.واقعا تا کی ما باید تاوان ارابه های مرگ رابدهیم؟؟چرا کسی ب فکر جان عزیزانمان نیست؟؟راهها حادثه سازند...اتوبوسهایانقص فنی دارند یا راننده های بخیال خودشان بادل وجرات.اما علیرغم احترامی ک باید به رانندگان برون شهری بواسطه زحمت فراوانی که میکشند گذاشت.ولی با کمال تاسف باید گفت ک بعضی ازانها یا اعتیاددارند یا باکمال میل ورغبت وبا رانندگی های مرگبار عزیزان این سرزمین را به کام مرگ میفرستند...

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۷ ۱۳:۰۴

سلام.تسلیت میگم.امیدوارم ماروتو غمشون شریک بدونن وهمچنین امیدوارم به حق همین روز ها وشبهای عزیزهیچ کسی داغ جوون نبینه.روحشون شاد

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۸ ۰۵:۵۰

سلام به روح پاک جانباختگان منم مانند خواهرهای داغدیده برادرجوانم رو درحین اتمام خدمت از دست دادم از خدا براشون طلب عفو وبرا خانوادهاشون صبر وبرا مسئولین نظر به راها وجادههاونظارت برچگونگی اعزام سربازها به مقاصدشان مسألت دارم شهادتتان مبارک. خواهر شما

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۸ ۱۱:۵۵

خدا رحمتشون کنه روحشون شاد

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۴

خدا رحمتش کنه

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۸ ۲۱:۵۰

خدا بیامرزتشون خدا به بازماندگانشون صبر بده

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۹ ۰۰:۳۴

خدا رحمتشون کنه واقعا ناراحت شدم