• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 95040105014
  • خبرنگار : 71342

تولید فیلم کودک در انتظار بازگشت سرمایه یک فیلم

تولید فیلم کودک در انتظار بازگشت سرمایه یک فیلم

تهیه کننده فیلم «من» با از اکران این فیلم در اویل مرداد ماه خبر داد ابراز امیدواری کرد با اکران این فیلم و بازگشت سرمایه ساخت آن، بتواند یک فیلم کودک را تهیه کند.

سعید خانی که دو فیلم «من» و «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» را تهیه کرده است، به ایسنا گفت: منتظر اکران این دو فیلم هستم تا با بازگشت سرمایه آنها بتوانم یک کار کودک و موزیکال را تهیه کنم. البته این کار  کودک، فیلم اولی است و تولید آن مستلزم اکران دو فیلم قبلی‌ام است.

او درباره اکران فیلم «من» که قرار است به سرگروهی سینما «استقلال» به نمایش دربیاید، توضیح داد: قرارداد اکران این فیلم را بسته‌ایم و فیلم «من» بعد از فیلم «زاپاس» اکران خواهد شد و احتمالا از اوایل مردادماه نمایش عمومی آن آغاز می‌شود . در حال حاضر نیز آنونس فیلم در سینماها پخش می‌شود.

خانی با ابراز رضایت از زمان اکران این فیلم ادامه داد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. هر چند به دلیل زیاد شدن فیلم‌های در نوبت اکران، شرایط پیچیده‌ای به وجود آمده است اما امیدواریم در شرایطی که تبلیغات ماهوراه‌ای متوقف شده است، با تبلیغات مناسب در داخل کشور ، اکران خوبی داشته باشیم.

این تهیه‌کننده درباره پخش تیزر تلویزیونی برای فیلم «من» نیز گفت: بعد از ماه رمضان فیلم را ارائه می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم تیزر تلویزیونی بگیریم. خوشبختانه فضای تلویزیون بهتر از قبل شده و در حال حاضر بخوبی از فیلم‌های سینمایی حمایت می‌کنند که امیدواریم این حمایت شامل حال فیلم ما هم بشود.

به گفته او، فیلم «من» بدون تغییراتی نسبت به نسخه جشنواره، اکران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فیلم «من» اولین تجربه کارگردانی سهیل بیرقی است که در خلاصه داستان عجیب آن آمده است: « ما رو نرقصون آذر!»

این فیلم با مشاوره عبدالرضا کاهانی ساخته شده و بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علی استادی، علی منصور، سعید عطاییان و مانی حقیقی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «من» که با تهیه کنندگی سعید سعدی و سعید خانی تولید شده است.

بیرقی تاکنون مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان فیلم‌سازانی چون عبدالرضا کاهانی، واروژ کریم مسیحی،حسن فتحی،بهرام توکلی و... بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha