• یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 95040107111
  • منبع : نمایندگی لرستان

‌بزرگترین کمپ گردشگری در بروجرد احداث می‌شود

‌بزرگترین کمپ گردشگری در بروجرد احداث می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: بزرگترین کمپ گردشگری در این شهرستان احداث می‌شود.

‌به گزارش ‌ایسنا، عباس گودرزی در جمع خبرنگاران، افزود: در پی سفر استاندار لرستان به بروجرد 14 مصوبه تصویب شد که 6 مصوبه از آن در حوزه بهداشت و درمان، 4 مصوبه در حوزه راه، 3 مصوبه در حوزه گردشگری و یک مصوبه در خصوص ساماندهی مزار شهدای گمنام اشترینان است.

وی اظهار کرد: احداث بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) از مطالبه جدی مردم این شهرستان است که متاسفانه عملیات احداث این بیمارستان به کندی پیش می‌رود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ‌تصریح کرد: دو بیمارستان دیگر شهرستان وضعیت مناسب و فضای کافی برای درمان بیماران را ندارند و تکمیل این بیمارستان می‌تواند بخش زیادی از مشکلات بخش درمان شهرستان را حل کند.

گودرزی از دیگر مصوبات را چهار مصوبه در حوزه راه و شهرسازی عنوان و اضافه کرد: چهار خطه بروجرد-اراک قرار شد تا 5 مرداد تکمیل شود و  همچنین مطالعه یک پل غیر همسطح در شهرک و دو پل در محورهای روستایی بوده است.

وی بیان کرد: بزرگترین کمپ گردشگری تاریخ شهرستان بروجرد در قلعه تاریخی آق البلاغ توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

نماینده مردم بروجرد خاطرنشان کرد: قرار است فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ظرف مدت 10 روز طرح خود را برای احداث کمپ گردشگری بروجرد تهیه و به استانداری ارائه دهد که استانداری نیز باید ظرف مدت 48 ساعت این طرح را بررسی کند.

گودرزی افزود: همچنین از دیگر مصوبات این بخش مرمت مسجد امام (ره) و مسجد جامع بروجرد بوده که قرار شد برای مرمت آنها حدود 300 میلیون تومان هزینه شود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از مصوبات این سفر تکمیل یادمان و ساماندهی گلزار شهدای بخش اشترینان بوده است.

این نماینده تصریح کرد: یک‌هزار بیمار خاص از جمله بیماران سرطانی در شهرستان بروجرد وجود دارد که تجهیزات مورد نیاز برای درمان سرطان در مرکز بیماری‌های خاص بروجرد وجود دارد ولی متاسفانه بیماران به دلیل نبود پزشک آنکولوژیست برای درمان بیماری خود به دیگر شهرستان‌ها مراجعه می‌کنند.

گودرزی اضافه کرد: قرار است رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ظرفیت تخت بیمارستانی شهرستان بروجرد را بررسی کرده تا با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا یک بیمارستان دولتی دیگر در شهرستان احداث شود.

وی بیان کرد:  همه مسئولان باید در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند و از دخالت‌های بیجا اجتناب کنند.

‌انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha