• یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 95040110600
  • منبع : فضای مجازی

آیت‌الله غرویان:

احمدی‌نژاد نه خلاف را می‌پذیرفت،نه عذرخواهی می‌کرد

احمدی‌نژاد نه خلاف را می‌پذیرفت،نه عذرخواهی می‌کرد

استاد حوزه و دانشگاه رفتار روحانی در مقابل متخلفان را قابل تحسین توصیف کرد و گفت: مهم‌ترین تفاوت روحانی با احمدی‌نژاد این است که برابر ملت تواضع دارد و می‌گوید باید در برابر ملت پاسخگو باشیم و اگر خلافی هم شده عذرخواهی کنیم و شرمنده ملت باشیم اما روحیه رئیس دولت قبل این چنین نبود بلکه هیچگاه عذرخواهی نمی‌کرد و از یک تبختری در برابر مردم برخوردار بود و هیچگاه خلاف را نمی‌پذیرفت.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محسن غرویان در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام روحانی شفافیت او در حوزه اقدامات اقتصادی و مقابله با فساد است.

او تصریح کرد: مهم‌ترین تفاوت روحانی با احمدی‌نژاد این است که او برابر ملت تواضع دارد و می‌گوید باید برابر ملت پاسخگو باشیم و اگر خلافی هم شده عذرخواهی کنیم و شرمنده ملت باشیم اما روحیه رئیس دولت قبل این چنین نبود بلکه هیچگاه عذرخواهی نمی‌کرد و از یک تبختری در برابر مردم برخوردار بود و هیچگاه خلاف را نمی‌پذیرفت.

غرویان ادامه داد: به نظر من وقتی مسئولی خطای فاحشی انجام می‌دهد باید استعفا بدهد. آقای روحانی استعفا از رئیس‌ صدوق توسعه ملی را پذیرفت که همین موضوع نشان می‌دهد شخص روحانی آماده برخورد با تخلفات است.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: می‌توان به صراحت عنوان کرد که روحانی جلوی تخلف را می‌تواند بگیرد. بسیاری از این تخلفات در دولت قبل بلکه با ارقام بیشتر صورت می‌گرفت ولی لاپوشانی و مخفی‌کاری می‌شد که همین امر لطمه بزرگی به مردم و جامعه بود.

او با بیان این که احمدی‌نژاد کابینه خود را خط قرمز می‌دانست، گفت: روحانی خط قرمز ندارد و این معنایی برای او ندارد. کابینه یعنی چه؟ کابینه یک مجموعه از افرادی هستند که باید خدمتگذار ملت باشند و ملت این افراد را به قدرت رساند. روحیه پاسخگویی باید در مسئولین نظام باشد.

غرویان افزود: به نظر من پرونده احمدی‌نژاد برای همیشه بسته شده و مختومه است. از نظر ما خیلی نباید به ایشان پرداخته شود چون اینها دنبال این هستند که دوباره با همین بحث‌ها خودشان را مطرح کنند. احمدی‌نژاد ضربه بزرگی به سیاست، اخلاق و اقتصاد کشور وارد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۰ ۱۶:۱۵

مومنین(ملت فهیم ایران) از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند>.....8سال ریاست جمهوری قرنها عقب افتادن و بدبختی برای کشور ,هدیه ناقابل آقای احمدی نژاد و دلواپسان همراهش کافی نیست؟؟؟؟؟....

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۰ ۲۰:۴۶

ما که هیچ نشانه ای از شرمندگی نمیبینیم !!! اگر راست میگویند و ظاهرسازی نیست کاخها را رها کنند و کوخها را دریابند!!!! اتفاقاً بعد از سه سال نباید رویشان بشود اصلاً درموردش حرف بزنند !! مگه قراره دولت خواب باشه و هرازچندگاهی یکی پیدا بشه و یک نقطه ضعف رونشون بده تا دولت یه تکونی بخوره ؟!!!پس این وسط دولت و نظارتش چی میشه ؟!!! اونم بعدازسه سال !! دولت مهرورز خواهد آمد چون اکثر ملت میخواهند

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۱ ۰۸:۱۴

بهتره که آقای احمدی نژاد برای امور خلاف انجام داده دادگاهی شوند تا همه مردم خصوصاً آنهایی که متوسط رو به پایین هستند از اعمال ایشان آگاه شده و از این آقا حمایت نکنند.