• یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95040110618
  • خبرنگار : 30054

همایش راهکارهای بازاریابی نوین برگزار می‌شود

محمد صادق مالکی، دبیر کنسرسیوم کسب وکار اینترنتی

کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران، همایش بازاریابی و راه‌هکارهای بازاریابی نوین و فروش را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمد صادق مالکی، دبیر کنسرسیوم کسب وکار اینترنتی گفت: ما اعتقاد داریم کلید موفقیت در اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور، برای تمام سازمان‌ها و شرکت‌ها بازاریابی و فروش است و هدف اصلی این همایش آشنایی مدیران با شیوه‌ها و تکنیک‌های نوین و جهانی افزایش فروش، توسعه سهم بازار، ارتقای سطح مهارتی آن‌ها وکمک به اقتصاد مقاومتی کشور است.

وی افزود: رویکرد کنسرسیوم توسعه اکوسیستم کارآفرینی کشور و کمک به بنگاه‌های اقتصادی اعم از نو پا و با سابقه در افزایش سهم بازار آن‌ها و صادرات خدمات و محصولات ایرانی به خارج از کشور از طریق توسعه مهارت‌های فردی مدیران سازمان و صاحبان کسب و کار است.

دبیرکنسرسیوم کسب وکار اینترنتی از برپایی نمایشگاهی همزمان با همایش خبر داد و افزود: همزمان با برگزاری همایش بازاریابی و راه‌هکارهای بازاریابی نوین و فروش، نمایشگاه و کارگاه‌های جانبی برنامه‌ریزی شده و همچنین برنامه تلویزیونی کلید نیز این همایش را پوشش می‌دهد.

مالکی با اشاره به حضور شرکت‌ها و سخنرانی صاحبنظران در این همایش اظهارکرد: کارشناسانی مانند مایکل لندر، مهدی جبراییلی، حمیدرضا اسماعیل‌خو، حسین طاهری و شهرام جزایری از سخنرانان همایش راهکارهای بازاریابی نوین هستند. همچنین اغلب بانک‌ها، شرکت‌های مخابراتی، اینترنتی، خدماتی و شرکت‌های تولیدکننده موادغذایی و پوشاک و صاحبان کسب و کارهای نوآورانه و نوپا از مخاطبان اصلی ما هستند.

به گزارش ایسنا، این همایش ۲۱ مردادماه امسال برگزار می‌شود و متقاضیان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای کنسرسیوم مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.