• سه‌شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 95040112500
  • منبع : نمایندگی البرز

واحدهای بخش کشاورزی البرز جان می‌گیرند

واحدهای بخش کشاورزی البرز جان می‌گیرند

ایسنا/البرز مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی البرزگفت: واحدهای نیمه فعال بخش کشاورزی با ثبت نام در سامانه بهین یاب از تسهیلات بانکی برخوردار می‌شوند.

«محمد شاهین‌فر» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها، واحدهای کشاورزی مجوزدار یا دارای پروانه بهره‌برداری که با حداقل ظرفیت فعالیت می‌کنند و یا در حالت نیمه فعال هستند، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه «بهین‌یاب» نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی ادامه داد: این واحدها با دریافت تسهیلات مورد نیاز  می‌توانند از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنند و به بهره‌برداری لازم برسند.

شاهین‌فر خاطرنشان کرد: سامانه بهین‌یاب مربوط به سازمان صنعت معدن و تجارت است که بخش کشاورزی آن نیز فعال شده است.

وی گفت: روند کار به این‌ترتیب است که واجدین شرایط با مراجعه به سامانه بهین‌یاب به نشانی www.behinyab.ir  ثبت‌نام و نسبت به عضویت در آن اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: پس از ثبت‌نام، بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد و در صورتی که موضوع در کارگروه رفع موانع تولید به تصویب برسد، متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شود.

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی البرز تصریح کرد: این تسهیلات به همه واحدهای تولید مربوط به بخش کشاورزی مانند گلخانه‌ها، دامداری‌ها و صنایع تبدیلی که دارای مجوز و واجد شرایط هستند تعلق می‌گیرد.

وی توضیح داد:علاوه‌بر این طرح‌هایی که بالای 60‌ درصد پیشرفت داشته‌اند اما با حداکثر ظرفیت کار نمی‌کنند و آن دسته از واحدهای تولیدی که بدهی بانکی یا چک برگشتی دارند هم می‌توانند برای افزایش تولید و اشتغالزایی از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: بر این اساس همه واحدهای تولیدی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به اداره‌های جهاد کشاورزی شهرستان مربوط خود در استان البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha