• جمعه / ۲۵ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95040114045
  • خبرنگار : 71548

آغاز پخش سریال «چرخ فلک» با صدای سالار عقیلی

آغاز پخش سریال «چرخ فلک» با صدای سالار عقیلی

پخش سریال جدید شبکه یک سیما با عنوان «چرخ فلک» و با صدای سالار عقیلی از شنبه (۲۶ تیرماه) آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال «چرخ فلک»، در حالی که آخرین روزهای تصویربرداری این سریال در تهران در حال انجام است، پخش آن از شنبه (۲۶ تیر ماه) در شبکه یک سیما آغاز می‌شود. این سریال اپیزودیک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور و به تهیه‌کنندگی مجید مولایی، پیشتر یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان بود.

همچنین سالار عقیلی به تازگی ترانه‌ای برای تیتراژ پایانی سریال «چرخ فلک» خوانده که شعر این ترانه را عبدالجواد موسوی سروده و آهنگسازی و تنظیم آن را ستار اورکی به عهده داشته است. آهنگسازی اپیزودهای ساخته شده توسط عزیزالله حمیدنژاد و احسان عبدی‌پور در «چرخ فلک» را ستار اورکی به عهده داشته و ساخت موسیقی اپیزودهای کارگردانی شده توسط بهرام عظیم پور را پیمان خازنی انجام داده است. این سریال به دلیل ساختار اپیزودیک از پروسه تولیدی برخوردار است که چند اپیزود به صورت موازی مراحل تولید خود را سپری می‌کنند.



«نوری»، «کامران»، «می نا»، «باران» و «سارا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و «داوود»، «خالد» و «بیتا» به کارگردانی بهرام عظیم‌پور عناوین برخی از اپیزودهای این سریال هستند که آخرین مراحل فنی خود را طی می‌کنند.

امیر آقایی، حمیدرضا آذرنگ، لیلا اوتادی، میلاد کیمرام، آشا محرابی، شبنم مقدمی، کیهان ملکی، بهناز جعفری، حسین سلیمانی، لیندا کیانی، فتانه ملک‌محمدی، عباس غزالی، بهرام ابراهیمی، مهوش صبرکن، کامبیز دارابی، علیرضا جعفری، ترلان پروانه، فرزانه نشاط خواه، اندیشه فولادوند و … از جمله بازیگرانی هستند که در اپیزودهای مختلف سریال «چرخ فلک» ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال در مرکز امور نمایشی سیما تولید می‌شود و عوامل مشترک آن عبارتند از: مجید مولایی (تهیه کننده)،  علیرضا طالب‌زاده (نویسنده)، کامبیز دارابی (مجری طرح)، حسین غضنفری (تدوین)، حسن روح‌پروری (طراح صحنه و لباس)، محمدرضا قومی (طراح چهره‌پردازی)، حیدر زرقومی (مدیرتولید)، علی حمیدنژا (عکاس)، سونیا پورمیرزا علی (تصویربردار پشت صحنه) و هادی داداشی (مشاور رسانه‌ای).



انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha