• سه‌شنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۵ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 95040116891
  • خبرنگار : 71534

مدیرعامل مؤسسه‌ی هنرمندان پیشکسوت مطرح کرد:

برخی نهادها نمی‌خواهند صدای ما را بشنوند

برخی نهادها نمی‌خواهند صدای ما را بشنوند

مدیرعامل مؤسسه‌ی هنرمندان پیشکسوت با بیان اینکه "فقط دولت به ما کمک می‌کند"، از کم‌توجهی نهادهای فرهنگی دیگر به این مؤسسه گلایه کرد و گفت: از هیچ جای دیگری تا به حال نتوانسته‌ایم کمک بگیریم و در حال رایزنی هستیم اما شاید برخی دوستان در شهرداری و نهادهای دیگر نخواهند صدای ما را بشنوند اما در هر حال، ما آمادگی همکاری داریم.

سیدعباس عظیمی در گفت‌وگویی با ایسنا، ابراز امیدواری کرد که مؤسسه‌ی هنرمندان پیشکسوت در روزهای آینده در ساختمان جدیدش مستقر شود و ادامه داد: با تلاشی که آقای دکتر محمدباقر نوبخت و تیم مدیریتی ایشان می‌کنند، ان شاالله تا پایان سال مالک همین ساختمان خواهیم بود که به عنوان پاتوق هنرمندان پیشکسوت انتخاب شده است.

او با بیان اینکه نمی‌توانیم از ایده‌آل‌ها صحبت کنیم، درباره‌ی ویژگی‌های ساختمان جدید مؤسسه اظهار کرد: با در نظر گرفتن شرایط و توانایی‌های مؤسسه و کمک‌هایی که به آن می‌شود، پیشرفت قابل قبولی داشتیم. هنوز زود است از موسسه‌ای که تنها چهار سال از عمرش می‌گذرد و از صفر شروع کرده، انتظار داشته باشیم که امروز یک ساختمان ایده‌آل داشته باشد اما در حد توانمندی‌های مالی و امکاناتی که در اختیار ما گذاشته شده و نسبت به چیزی که قبلاً داشتیم شرایط خوب است. بین آنچه هست و آنچه باید باشد فاصله زیاد است، اما فعلاً به همین جایی که به دست آورده‌ایم و در آینده باید بهتر شود، بسنده می‌کنیم.

سیدعباس عظیمی با بیان اینکه ساختمان جدید مؤسسه در خیابان پاکستان، کوچه‌ی حافظی و جنب مصلی تهران است درباره‌ی این ساختمان گفت: مکان جدید ساختمانی دوطبقه است و چیزی حدود 400 متر فضا دارد. طبقه‌ی پایین قرار است بصورت چند منظوره باشد تا شرایط فیزیکی برای حضور هنرمندان پیشکسوت فراهم شود و پاتوق، گالری باشد و طبقه‌ی دوم هم بخش اداری مؤسسه خواهد بود.

میرعامل مؤسسه‌ی هنرمندان پیشکسوت با اشاره به اینکه دکتر نوبخت قول خرید این ساختمان را به مؤسسه داده است اظهار کرد: باید این ساختمان را بخریم تا بتوانیم ایده‌هایی که داریم در آن پیاده کنیم و تغییرات لازم را روی آن آنجام دهیم. در این صورت می‌شود از فضای پشت بام به عنوان فضای تابستانی استفاده کرد و از طبقه‌ی پایین هم به عنوان گالری و برای برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌هایی که تعداد نفرات زیادی نداشته باشد استفاده کنیم و چنین جشن‌هایمان را همان جا برگزار کنیم.

عظیمی به عملی شدن وعدده‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمینه‌ی افزایش بودجه‌ی این مؤسسه اشاره کرد و گفت: وعده‌ی دکتر نوبخت درباره‌ی افزایش بودجه عملی شده و در بودجه‌ی سال جاری کمک‌هایی که مدنظر بوده به تصویب رسیده است و در سال 95 از این کمک‌ها برخوردار می‌شویم. چون شروع کار ما با بودجه‌ی اندکی بوده شاید رقم فعلی چندان قابل توجه نباشد و به رقمی که باید داشته باشیم نمی‌رسیم، اما رشد خوبی داشته‌ایم و بودجه‌ی فعلی ما در حدود سه برابر بودجه‌ی سال‌های گذشته شده است و امیدواریم در سال‌های آتی با همت دوستان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بهتر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha