• سه‌شنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۱:۴۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95050102675
  • خبرنگار : 71469

اجرای طرح شناسایی و تفکیک آرایشگاه‌های زنانه غیرقانونی

اجرای طرح شناسایی و تفکیک آرایشگاه‌های زنانه غیرقانونی

نایب رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران از طرح شناسایی و تفکیک مراکز غیر قانونی آرایشی از سالن‌های معتبر و دارای مجوز خبر داد.

عابدی در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با جلوگیری از فعالیت مراکز غیرقانونی آرایشی اظهار کرد: در جهت شناسایی و تفکیک مراکز غیر قانونی آرایشی از سالن‌های معتبر و دارای مجوز، طرح نصب تابلوهای یک شکل و درج شماره پروانه کسب و جواز از اتحادیه مدنظر قرار گرفته و به زودی از طریق جراید کثیر انتشار اطلاع رسانی  می شود. قطعا اجرای این طرح به همراه گزارش های مردمی کمک شایانی به شناسایی و جمع آوری مراکز غیر قانونی از طریق بازرسان خواهد کرد.

به گفته نایب رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران، اقدامات وسیعی در جهت شناساندن مراکز غیر قانونی از قبیل هشدار به بانوان، اطلاع رسانی از طریق جراید کثیرالانتشار و نیز صدا وسیما نظیر ساخت فیلم و تیزرهای آموزشی جهت عدم مراجعه به این نوع مراکز زیر زمینی و غیر قانونی در حال انجام است.

عابدی ضمن احترام نسبت به فعالیت آرایشگران و کلیه بانوان توانمند که خود در این زمینه فعال هستند یا به عنوان کارآفرین با هدف اشتغالزایی فعالیت می کنند یا با سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال زمینه کار و درآمدزایی همنوعان خود را در محیطی امن و سالم فرآهم آورده اند، تصریح کرد: وجود سالن‌های غیر قانونی و برخی آرایشگرنماها موجب ضرر و زیان مالی و خدشه دار شدن حیثیت این قشر شده است.

وی ضمن درخواست از مردم جهت عدم مراجعه به این مراکز غیر قانونی از آنان درخواست کرد که هرگونه اطلاعی از این مکان ها دارند، با شماره تلفن ۲۰-٧٧٦٤٩٠١٩  اتحادیه آرایشگران زنانه تهران تماس بگیرند تا اقدامات قانونی انجام شود.

نایب رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران همچنین با ارائه هشدار جدی در خصوص جمع آوری مکان های فوق الذکر عنوان کرد که صاحبان این اماکن می توانند در صورت داشتن شرایط لازم جهت أخذ مجوز های مربوطه به اتحادیه مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha