• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 95050107351
  • منبع : نمایندگی لرستان

ایجاد موزه تمبر چهره‌های فرهنگی و هنری لرستان

ایجاد موزه تمبر چهره‌های فرهنگی و هنری لرستان

ایسنا/لرستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پست لرستان، موزه تمبر چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری لرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با مدیر کل پست استان، خواستار عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری بین این دو اداره کل شد و گفت: ایجاد موزه تمبر چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری استان، می‌تواند یک کار ماندگار برای معرفی این شخصیت‌ها به نسل‌های آینده باشد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما، اطلاع‌رسانی فعالیت‌های فرهنگی و هنری صورت گرفته، در سطح جامعه است که اداره کل پست، می‌تواند در این زمینه بهترین همکاری را با ما داشته باشد.

حنان اضافه کرد: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری «هفته فرهنگی اقتصادی لرستان»، مکاتبات و همکاری‌های لازم در جهت رونمایی از تمبر یادبود این هفته بین دو اداره کل صورت خواهد پذیرفت.

سلیمانی، مدیرکل پست لرستان نیز در این دیدار به تشریح برخی خدمات این اداره کل پرداخت و گفت: استفاده از سرویس کارت پستال الکترونیکی توسط ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف در همایش‌ها، مناسبت‌ها و جشنواره‌ها، یکی از خدماتی است که به تازگی در استان صورت می‌پذیرد و می‌تواند ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه، کیفیت را نیز بهتر کند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ایستگاه‌های پست روستایی در استان، توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، می‌تواند گستره فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان را بیشتر کرده و زمینه بهره‌مندی مناطق دوردست و محروم از این‌گونه فعالیت‌ها را فراهم آورد .

سلیمانی اظهار کرد: معرفی خدمات فرهنگی بر روی قبوض پستی و ارسال بسته‌های فرهنگی به داخل و خارج استان از دیگر اقداماتی خواهد بود که اداره کل پست استان می‌تواند در قالب تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دهد .

مدیر کل پست در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی‌که فرهنگ استفاده درست و به‌موقع از خدمات پستی در جامعه نهادینه شود، بسیاری از کاستی‌ها و نواقص رفع خواهد شد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha