• جمعه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 95050108772
  • خبرنگار : 71342

دادویی خبر داد:

«کوری» برای تولید فعلا بلاتکلیف است

«کوری» برای تولید فعلا بلاتکلیف است

رضا دادویی که مدتی است قصد دارد فیلم «کوری» را با بازی شهاب حسینی بسازد، گفت: همچنان نمی‌توانم سرمایه‌گذاری را برای ساخت این فیلم جذب کنم.

این کارگردان درباره وضعیت ساخت این فیلم به ایسنا گفت: دو سال است که در نظر دارم فیلم «کوری» را بسازم و صحبت‌های اولیه را با شهاب حسینی برای بازی در این فیلم انجام داده بودم اما همچنان منتظر سرمایه‌گذار هستم.

وی اضافه کرد: در حالیکه پیش‌تولید فیلم را آغاز کرده بودیم، سرمایه‌گذاری که قول همکاری داده بود، منصرف شد و گفت وضعیت سینما بلاتکلیف است و در این شرایط نمی‌تواند ریسک کند زیرا به اکران فیلم و بازگشت سرمایه‌اش مطمئن نیست.

دادویی ادامه داد: در بخش دولتی پولی برای فیلم سازی نیست و بخش خصوصی هم هیچ اطمینانی برای بازگشت سرمایه خود ندارد. بنابراین با وضعیت بلاتکلیفی در سینما روبه‌رو هستیم در حالی که فیلم قبلی‌ام نزدیک به 15 جایزه داخلی و خارجی گرفته بود اما بعد از گذشت دو سال نمی‌توانم برای فیلم جدیدم سرمایه‌گذار پیدا کنم و گویی این جایزه‌ها فقط به درد کتابخانه آدم می‌خورد!

او گفت: تهیه‌کننده فیلم ما جمال ساداتیان بود و پیمان شیرخانی بر اساس طرحی از دادویی فیلمنامه آن را نوشته است. این فیلم در ژانر اثر اجتماعی است و داستان آن درباره خانواده‌ای است که در نزدیک تعطیلات عید به دلیل غفلت بزرگ‌ترها، اتفاقاتی برای بچه‌ها می‌افتد که کل خانواده‌ را دچار بحران می‌کند.

دادویی که در نظر دارد سریال «هزارتو» را نیز بسازد، درباره وضعیت این سریال هم توضیح داد: در مرحله انتخاب بازیگر هستیم. سرمایه‌گذار خصوصی آماده است اما تلویزیون نمی‌تواند سهم خود را بپردازد به همین دلیل ساخت این سریال هم بلاتکلیف است.

او اضافه کرد: این سریال به سفارش سازمان پدافند غیرعامل ساخته می‌شود و در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید هستیم و منتظریم تا تلویزیون تکلیف‌مان را مشخص کند.

به گزارش ایسنا، طرح و کارگردانی این سریال بر عهده دادویی است و فیلمنامه آن را هم سعید نوری نوشته و سعید اردکانی تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد.

دادویی پیش از این فیلم ویدئویی«تعبیر خواب» را با بازی شهاب حسینی ساخته بود که در جشنواره‌ فیلم شهر، جایزه‌ بهترین کارگردانی و بازیگری نقش اول مرد را دریافت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha