• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۳:۳۲
  • دسته‌بندی: المپیک ۲۰۱۶
  • کد خبر: 95050112219

درگیری بازیکنان در پایان بازی ایران و لهستان + عکس و فیلم

درگیری بازیکنان در پایان بازی ایران و لهستان + عکس و فیلم

در انتهای بازی دو تیم والیبال ایران و لهستان، بین بازیکنان دو تیم درگیری صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت والیبال ایران و لهستان در بازی‌های المپیک 2016 ریو میان بازیکنان دو تیم درگیری صورت گرفت.

سعید معروف، حمزه زرینی، شهرام محمودی بازیکنان و نوید مشجری آنالیزور تیم ملی ایران در انتهای ست پنجم این دیدار که با برتری لهستانی‌ها همراه بود، با کوبیاک و کورک و چند تن از اعضای کادر فنی لهستان درگیری لفظی پیدا کردند.

در حالی که ایران برای امتیاز آخر درخواست چلنج داده بود، بازیکنان لهستان به این موضوع بی‌اعتنا بودند و شروع به خوشحالی کردند. همین باعث ناراحتی بازیکنان ایران شد. در پایان نیز دو تیم به بر اساس روال معمول بعد از پایان بازی با یکدیگر دست ندادند و تنها محمد موسوی و چند نفر دیگر  با چند بازیکنان لهستان پروتکل را اجرا کردند. 

این درگیری به نشست خبری پس از مسابقه هم کشیده شد و بازیکنان و مربیان دو تیم با هم بحث کردند. جدی شدن بحث میان دو طرف باعث شد استفان آنتیگا از همگی بخواهد که به جای حرف زدن درباره دعوا، درباره مسابقه حرف بزنند.

در این میان امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال نیز تلاش کرد بازیکنان دو تیم را جدا و از درگیری بیشتر بین آن‌ها جلوگیری کند.

دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان در دومین بازی خود در المپیک به مصاف هم رفتند که در پایان لهستان موفق شد 3 بر 2 برابر ایران به برتری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۰ ۰۴:۱۱

عالی بود بازی دمشون گرم

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۰ ۰۴:۲۳

خیلی زحمت کشبدن ولی هر چه قدر هم استرس داشتن نباید این کارو میکردن کل دنیا زوم کردن رو ایران. ایشالله بازی های بعد میبریم و این خاطره ی تلخ اخر بازی از یاد همه میره

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۰ ۱۲:۴۸

با سلام به اعضای تیم ملی والیبال از شما میخواهم که در بازی فردا مقابل کوبا خیلی محتاط باشید در مواردی چون دفاع روی تور و.... حریف را دست کم نگیرید حریف را از همان شروع بازی انالیز کنید به امید پیروزی شما در هر 3 ست

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۰ ۱۶:۴۶

یاشاسین والیبالیست درمیز

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۰ ۱۷:۰۲

عالی بود گل کاشتن ایشالا سعود میکنیم

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۰ ۱۷:۲۲

دست همشون درد نکنه .آرزوی پیروزی دارم براشون.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۰ ۱۷:۲۳

عالی بود بچه ها ازتون میخوام بازی های بعدی رو ببرید تا به مرحله ی بعدی بریم و به تیم های دیگه مخصوصا لهستان نشون بدیم ک ما تیم پر قدرتی هستیم و می تونیم به رده های بالاتر هم برویم به امید قهرمانی...💟

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۰ ۱۷:۳۱

به امید صعود جز 4تیم.خسته نباشید عالی بود