• جمعه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 95050113413

مواجهه با «طعم عکس» در یک نمایشگاه

مواجهه با «طعم عکس» در یک نمایشگاه

مجموعه‌ای از عکس‌های عکاسان صنعتی و تبلیغاتی با موضوع نوشیدنی‌ها در قالب یک نمایشگاه گروهی به‌نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه «طعم عکس ۲» رویدادی در زمینه‌ی عکاسی تبلیغاتی است. عکاسی تبلیغاتی - مفهومی نگاه تازه و خلاقانه‌ای به ثبت یک محصول ورای نگام عام و متداول دارد؛ نگرشی عمیق که بیننده را به تأمل و تفکر وا خواهد داشت. گویی در پس یک عکس، داستان و پیامی نانوشته پنهان مانده که کشف این راز و بازیافتن کلید معمای آن، فقط برعهده‌ی مخاطب است.

این نمایشگاه دومین رویداد از مجموعه‌ی «طعم عکس» است. پیش از این، یک نمایشگاه گروهی با موضوع مواد غذایی در شهریورماه ۱۳۹۴ برگزار شد. استقبال از آن نمایشگاه باعث شد، یدالله ولی‌زاده - رییس انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی - و الهه مقدم با دعوت از هنرمندان، دومین نمایشگاه «طعم عکس» را با موضوع نوشیدنی‌ها برگزار کنند.

ولی‌زاده درباره‌ی برپایی این نمایشگاه به ایسنا گفت: طبق روال سال گذشته و نخستین نمایشگاه «طعم عکس»، در این رویداد نیز شاهد عکاسی مفهومی هستیم که براساس یک کانسپت و ایده‌پردازی شکل گرفته است.

او افزود: حدود ۲۶ هنرمند در این نمایشگاه حضور دارند و آثارشان را در زمینه‌ی عکاسی تبلیغاتی با موضوع نوشیدنی‌ها به‌نمایش می‌گذارند. در طول برگزاری نمایشگاه نیز نشست‌هایی با حضور این هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برگزار می‌شود. در این نشست‌ها عکاسان از تجربیات خود در این زمینه می‌گویند و به پرسش‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند.

نمایشگاه «طعم عکس ۲» ۲۲ مردادماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و تا اول شهریور هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در گالری «آریا» به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از سه‌راه عباس‌آباد، کوی زرین، شماره ۱۰ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha