• یکشنبه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 95050119557
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مرگ قهرمان ورزشی خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدال آور مسابقات آسیایی از خاش در سانحه رانندگی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا، عبدالحمید زرکزهی یکی از قهرمانان ملی و مدال آور مسابقات آسیایی و نیز سرپرست و مربی سابق تیم ووشوی شهرداری و بخشداری خاش در سالهای اخیر بر اثر سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت.

حوالی ساعت بیست شنبه شب، سی ام مردادماه یکی از جوانان موفق در عرصه های ورزشی بر اثر سانحه رانندگی در محور خاش به زاهدان حوالی کیلومتر بیست مقابل یگان مرصاد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

عبدالغفور قلندرزهی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: مصیبت وارده را خدمت خانواده ایشان، جامعه ورزشی و شهروندان خاش و سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم از بارگاه خدای متعال آرزوی مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماییم. تحمل ضایعه فوت و فقدان این جوان با استعداد و توانمند برای جامعه ورزشی خاش و منطقه سیستان و بلوچستان و کشور بسیار سخت است.

وی اظهار کرد: کسب چندین مدال قهرمانی مسابقات ووشوی کشوری، آسیایی و تورنمنت جهانی به عنوان ورزشکار و سرپرست و مربی تیمهای مختلف از دستاوردهای ارزشمند مرحوم عبدالحمید زرک زهی است که در سالهای اخیر برای منطقه خاش و استان به ارمغان آمد.

نادر میربلوچزهی، رئیس کمیسیون فرهنگی و آموزشی شورای اسلامی شهر خاش هم گفت: این مرحوم به عنوان جوانی موفق و توانمند الگو و نمادی برای نمایش دادن ظرفیت فرزندان کوشای خاش و سیستان و بلوچستان بود که با فعالیتهای مستمر و شبانه روزی خود و بدون دریافت دستمزدهای کلان و نداشتن حامی و اسپانسر قوی و با مشکلات فراوان و بدهکاری‌ها توانست برای ایران عزت بیافریند. این گونه فرزندان را در خاش و منطقه و ایران کم داشته و کم داریم زیرا اسوه مهر و برادری و اخلاق و کوشایی هستند.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش در پیامی با تسلیت این واقعه دردناک همدردی خود را با خانواده آن مرحوم و جامعه ورزشی و شهروندان خاش بیان کردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha