• جمعه / ۵ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 95060103081
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

امام جمعه موقت تبریز:

فرزندان خود را به کتاب‌خوانی تشویق کنید

فرزندان خود را به کتاب‌خوانی تشویق کنید

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز ضمن اشاره به روز صنعت چاپ و با بیان اینکه اولین چاپ‌خانه "حقایقی" در شهر تبریز تاسیس شد، گفت: لازم است در زمینه صنعت چاپ با استفاده از امکانات موجود به ترویج و نشر فرهنگ اسلام پرداخته و فرزندان خود را نیز به کتابخوانی تشویق کنید.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید محمدتقی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه‌ تبریز با تاکید بر اینکه عالم محضر خداست، اظهار کرد: امروز در دنیا تمامی افراد مشغول کار هستند و در آخرت در مورد کارهایشان مورد سوال قرار می‌گیرند، چرا که انسان از زمانی مکلف شده است تا به مرگش باید پاسخگوی تمامی اعمالش باشد.

وی با اشاره به روز بزرگداشت محمدبن زکریای رازی و تقدیر از مقام داروسازان، بیان کرد: امروزه قدردان کسانی هستیم که در عرصه‌ی داروسازی برای درمان بیماران تلاش می‌کنند و امید است که وزارت بهداشت و درمان نیز طبق مصلحت خود، موجبات تولید و عرضه داروهای سنتی را فراهم نماید.

وی با تقدیر از مقام شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و گرامی‌داشت روز پزشک نیز افزود: در این راستا از تمامی پزشکان تشکر می‌کنیم که برای سلامتی بیماران تلاش می‌کنند، این کار بسیار ارزشمند است.

آیت‌الله آل هاشم با اشاره به گرامی‌داشت هفته‌ی دولت و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، نیاز است که دولت مواردی چون اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ی ششم توسعه، علم و فناوری، امنیت، فرهنگ و سیاست خارجی و فضای مجازی را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به فرا رسیدن روز دهم شهریور ماه نیز اضافه کرد: از تمامی بانکداران تلاش‌گر قدردانی کرده و امیدواریم که بانک‌ها موازین شرعی را رعایت کنند.

وی با اشاره به روز تشکیل پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء نیز یادآور شد: از تمامی افرادی که در این حوزه مشغول دفاع از امنیت کشورمان هستند، قدردانی می‌کنیم، چرا که اینان با جان خود امنیت کشور را تامین می‌کنند، همانگونه که دستگیری تروریست"ریگی" نیز توسط همین عزیزان و سربازان گمنام محقق شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha