• شنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 95060103838
  • منبع : نمایندگی کرمان

افتتاح سامانه "سانپا" در کرمان با حضور معاون رییس جمهور

ایسنا/کرمان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، مرکز کنترل و نظارت اقتصاد مقاومتی استان کرمان(سامانه سانپا) افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، استاندار کرمان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، مرکز کنترل و نظارت اقتصاد مقاومتی استان کرمان افتتاح شد.

مهرداد محمدی سلیمانی، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این یک سامانه تحت وب است و 389 پروژه اقتصاد مقاومتی که با دستگاه های اجرایی استان نهایی شده است را رصد و پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه نام این سامانه "سانپا" است اظهار کرد: این سامانه شامل 10 مرحله است که از جمله مراحل آن می توان به برنامه زمان بندی، تامین منابع مالی، مجری طرح، ذی نفع و هدف اشاره کرد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه برنامه زمان بندی مهمترین مرحله سامانه است، تصریح کرد: این سامانه به گونه ای برنامه ریزی شده است که می توان برنامه زمان بندی هر یک از پروژه ها را وارد آن کرد و این امکان به دستگاه های اجرایی استان داده می شود که از طریق این سامانه، گزارش عملکرد پروژهای خود را هر هفته وارد سیستم کنند.

محمدی سلیمانی با بیان اینکه در این سامانه میزان پیشرفت پروژه ها با برنامه زمان بندی بررسی شده و میزان عملکرد و پیشرفت کار به دست می آید، تصریح کرد: در این سامانه ابزارهای نظارتی نیز پیش بینی شده است، که از جمله آنها می توان به بررسی های میدانی و تکمیل فرم های ارزیابی اشاره کرد که صحت گزارش های دستگاه های اجرایی را تایید و کنترل می کند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی درگیر در اقتصاد مقاومتی استان میتوانند بدون گذراندن مراحل نامه نگاری و اداری پیشرفت کار پروژه را وارد این سامانه کنند، اظهار کرد: طراحی این سامانه تا کنون هیچ هزینه‌ای برای سازمان در بر نداشته است و بوسیله ظرفیت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی طراحی و اجرا شده  و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در حال پیگیری معرفی آن به کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha