• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۵ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 95060905652
  • منبع : نمایندگی قزوین

قزوین نیازمند 3500 تخت بیمارستانی

قزوین نیازمند 3500 تخت بیمارستانی

ایسنا/قزوین معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: طبق میانگین استاندارد استان قزوین به 3 هزار و 500 تخت بیمارستانی نیاز دارد که از این تعداد تنها هزار و 700 تخت موجود است.

به گزارش ایسنا، منوچهر حبیبی در آخرین روز از هفته دولت در آیین افتتاح برخی از پروژه‌های عمرانی بخش کوهین اظهار کرد: در حال حاضر تمرکز مجموعه مدیریت استان بر انجام کارهای زیربنایی است.

معاون عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در حوزه ایجاد اشتغال با همکاری که مجموعه‌های بانکی با واحدهای تولیدی و صنعتی خواهند داشت در آینده‌ای نزدیک شاهد بهبود وضعیت اشتغال در استان خواهیم بود.

حبیبی با اشاره به حوزه بهداشت و درمان در استان تصریح کرد: طبق میانگین استاندارد، استان قزوین به 3 هزار و 500 تخت بیمارستانی نیاز دارد که از این تعداد تنها هزار و 700 تخت موجود است و تأمین هزار و 50 تخت بیمارستانی دیگر نیز در مرحله اجرایی، مطالعاتی و مکان‌یابی قرار دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم همزمان با سفر دولت به استان تحقق هزار تخت بیمارستانی جدید در استان که مقدمات آن انجام شده است، به نتیجه برسد.

معاون عمرانی استاندار کمبود آب را یکی از اصلی‌ترین مشکلات استان دانست و گفت: مقدمات انتقال آب از سد طالقان انجام شده است که ان‌شاءالله در سفر دولت به استان و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی محقق خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از پروژه‌های سنگین و سخت انتقال شبکه گاز و گازکشی به منطقه الموت است، تأکید کرد: انجام این پروژه به بیش 100 میلیون تومان هزینه نیاز دارد و بحمدالله مردم الموت امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند بود.

حبیبی در ادامه پایه و اساس حمل و نقل را ایمنی راه‌ها عنوان کرد و افزود: اگر ایمنی تأمین شود حمل و نقل هم به خوبی انجام خواهد شد، ما در سال‌های اخیر افزایش 25 درصدی تردد از راه‌های استان را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ظرف مدت 3 سال گذشته شاهد کاهش 26 درصدی تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم، اظهار کرد: این کاهش تصادفات نشان می‌دهد که راهداری‌ها برای ایمن راه‌ها تلاش‌های بی‌وقفه‌ای داشته‌اند.


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha