• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 95060905932
  • منبع : نمایندگی گیلان

آرامش مهم‌ترین ارمغان دولت «تدبیر و امید»

ایسنا/گیلان مدیرکل سیاسی استانداری گیلان با بیان این‌که آرامش مهم‌ترین ارمغان دولت تدبیر و امید است، گفت: ثمره قانون مندی این دولت شفاف سازی است و هیچ مملکتی بدون قانون و عدالت ماندگار نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، «اکبر پوراوزان» در آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان انزلی آرامش را مهم‌ترین ارمغان دولت تدبیر و امید برای کشور دانست و گفت: روشی که رئیس‌جمهور در پیش گرفته اند  براساس پرهیز از افراط و تفریط است.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان افزود: اصول‌گرایی، اصلاح‌طلبی و اعتدال‌گرایی همگی جایگاه خود را دارند، اما باید بدون افراط و تفریط باشد.

وی با بیان این‌که مبنای اعتدال‌گرایی در مسائل اداری عقلانیت گرایی است ادامه داد: باید در مواجهه با مردم قانون و عقل را سرلوحه قرار داده و از کار بصورت احساسی و حواشی پرهیز کنیم، ثمره قانون مندی این دولت شفاف سازی است و هیچ مملکتی بدون قانون و عدالت ماندگار نمی شود.

وی با اشاره به این‌که جامعه ای که حد و حدود و قانون نداشته باشد فاتحه آن خوانده است، اظهار کرد: اگر کسی قانون را ناظر بر اعمال خود بداند گریز از آن برایش وجود نخواهد داشت، باید بی‌قانونی‌ها کنار گذاشته شود و مردم بدانند ما چگونه کار می‌کنیم و براساس آن حتی ما را ارزیابی هم کنند.

مدیرکل سیاسی استانداری گیلان با بیان این‌که آرامش در جامعه به‌واسطه قانون‌مندی حاکم می شود، اظهار کرد: هم‌اکنون فضای ملتهب در جامعه وجود ندارد و نقدها صادقانه و صالحانه انجام می شود.

وی یادآور شد: با وجود انتقادهایی که در زمان انتخابات به ستادهای اجرایی و شورای نگهبان شد اما این چالش به جامعه گسترش داده نشد.

پور اوزان خاطرنشان کرد: اختلاف نظر درهر جامعه‌ای وجود دارد و این اختلافات مایه رحمت است، چون از این اختلافات نظر اصلاح امور و کارها در دستور کار قرار می‌گیرد. فضای مرزهای کشور با زحمات نیروهای جان برکف نظامی، انتظامی، اطلاعات و سپاه امن شده است و یک نکته ضد امنیتی در استان و کشور وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در حوزه های ملی و مذهبی و قومی و قبیله ای چالش وجود ندارد و اگر هم به وجود بیاید در فضای آرامش اصلاح می‌شود، رشد فرهنگی در جامعه بسیار بالاست و بیشترین انتشارات در حوزه فرهنگ هم‌چنین نشست ها و اجتماعات در گیلان است.

وی اظهار کرد: ما با هیچ اجتماعی مقابله نمی کنیم و به اندازه همه دوره‌های گذشته اجتماعات آزاد است. برگزاری جلسات و کنسرت ها و مجالس قانون خاص خود را دارد و مقرر نیست ما وارد شویم مگر به‌خاطر راهنمایی.

مدیرکل سیاسی استانداری گیلان با بیان این‌که جامعه وقتی سالم خواهد بود که مشارکت مردم در ابعاد مختلف رواج داشته باشد، افزود: دانشجویان باید در مسائل و مباحث سیاسی مشارکت داشته باشند و ورود کنند.

وی یادآور شد: درخصوص جذب سرمایه و سرمایه‌گذار با هدف بهبود فضای اقتصادی با 20 رتبه ترقی نسبت به دوره گذشته به رتبه 105 در دنیا رسیده‌ایم در حالی‌که برخی کشورهای همسایه ما در رتبه زیر 10 جهان هستند.

پور اوزان اظهار کرد: این دولت حتی در مباحث اجتماعی هم توانسته جامعه را در حالت تعادل نگه دارد و مشکلات اجتماعی و ناهنجاری هایی مثل طلاق، خودکشی، سرقت و ...  کاهش محسوسی پیدا کرده است.

مدیرکل سیاسی استانداری گیلان گفت: امروز تحصیل کرده های سفر کرده به خارج از کشور در حال برگشت به میهن هستند.

وی خاطرنشان کرد: در راه و شهرسازی، عمران و آبادانی، گازرسانی و برق و آبرسانی حدود 40 درصد نسبت به گذشته رشد داشتیم آنچه. که از این میز در اختیار ما قرار داده شده مال همه ملت است و از تبعیض و اسراف باید جلوگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha