• سه‌شنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 95063018568
  • منبع : نمایندگی گیلان

استقرار کیوسک های خدمت‌رسانی هوشمند در منطقه آزاد انزلی

استقرار کیوسک های خدمت‌رسانی هوشمند در منطقه آزاد انزلی

ایسنا/گیلان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیک کیوسک‌های خدمت‌رسانی هوشمند در ساختمان اداری منطقه راه‌اندازی شد.

مهندس «امین افقی»، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در گفت وگو با ایسنا، از استقرار کیوسک های خدمات رسانی هوشمند در منطقه آزاد انزلی خبر داد و اظهار کرد: به‌منظور ارائه خدمات الکترونیک و تسریع در پاسخگویی و از طرفی تکریم ارباب رجوع، کیوسک های خدمات‌رسانی هوشمند در ساختمان اداری منطقه راه‌اندازی شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این سامانه، امکان دستیابی به خدمات درگاه الکترونیک از قبیل پورتال ویژه گردشگری، خدمات الکترونیک در حوزه های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، عمران و شهرسازی، گمرک مسافری و سامانه اطلاع‌رسانی سازمان برای کاربران فراهم شده و مراجعه‌کنندگان می توانند از این خدمات با کمترین زمان ممکن بهره‌مند شوند.

افقی گفت: با توجه به خصوصیات ویژه کیوسک های خدمات‌رسانی هوشمند از جمله ارائه با کیفیت اطلاعات، شیوه استفاده آسان، تنوع برنامه‌پذیری، قابلیت دریافت اطلاعات از کاربر بنا به اهداف، این وب کیوسک ها به‌عنوان یکی از انتخاب های اصلی برای ایجاد ارتباطات الکترونیک مورد استفاده این سازمان قرار گرفته است.

سخنگوی منطقه آزاد انزلی با بیان این‌که استقرار وب کیوسک های خدمات‌رسانی هوشمند به‌منظور خودکار کردن بخشی از فرآیندهای سازمانی است، تصریح کرد: این وب کیوسک ها بدون دخالت نیروی انسانی قابل اجراست و سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این زمینه برنامه‌ریزی های جامعی را طرح‌ریزی کرده که از جمله آن می توان به استقرار وب کیوسک جهت صدور کارت مسافری در درب خروج گمرک بدون دخالت عامل انسانی را نام برد.

وی خاطرنشان کرد: وب کیوسک هوشمند، سامانه خدمات الکترونیک بر روی بستر اینترنت است و این ماشین پاسخگوی خودکار با هدف تسریع در خدمات‌رسانی به ارباب رجوع، در ساختمان های خدمات‌رسان بزرگ نصب می ‌شود تا خدمات گیرندگان بدون نیاز به مراجعه حضوری به پیگیری مسیر و نتیجه درخواست و مکاتبه خود بپردازد.

براساس این گزارش، این کیوسک ها با استفاده از توان شرکت های بومی دانش بنیان منطقه ساخته شده و در دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان که از تاریخ 22 تا 26 شهریورماه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار شد، رونمایی و مورد بازدید عموم قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha