• چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 95063119346
  • منبع : نمایندگی قزوین

اجرای دو پروژه راهسازی در بخش الموت غربی

اجرای دو پروژه راهسازی در بخش الموت غربی

ایسنا/قزوین بخشدار الموت غربی با اشاره به این‌که دو پروژه راهسازی در بخش الموت غربی در دست اجراست، گفت: با اجرای پروژه تغییر مسیر جاده روستای لتر به طول یک کیلومترزمینه حذف پیچ‌ها و اصلاح شیب‌های ورودی این روستا فراهم می‌شود.

به گزارش ایسنا، «اکبر رحمتی» در بازدید از اجرای این پروژه‌ها اظهار کرد: با اجرای پروژه تغییر مسیرجاده روستای لتر به طول یک کیلومتر زمینه حذف پیچ‌ها و اصلاح شیب‌های ورودی این روستا فراهم می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین پروژه زیرسازی جاده روستای پراچان از دیگر پروژه‌هایی است که به طول چهار کیلومتر هم‌اکنون با همت نیروهای قرارگاه خاتم الانبیا مستقر در پروژه جاده  «قزوین – الموت – رحیم‌آباد» و همکاری اداره راه و شهرسازی الموت در دست اجراست.

بخشدار الموت غربی هم‌چنین با دیدار با مردم روستای سفیدآب، مسائل و مشکلات این روستا را بررسی کرد.

رحمتی در جمع مردم روستای سفیدآب گفت: دولت تدبیر و امید با اجرای برنامه‌های خود زمینه آرامش در عرصه روابط خارجی و سیاست داخلی را به وجود آورده است.

وی اظهار کرد: در زمینه برنامه‌های اقتصادی، دولت ضمن مهار تورم زمینه رشد اقتصادی و خروج کشور از حالت رکود تورمی را موجب شده است.

بخشدار الموت غربی در ادامه با گرامی‌داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری و فداکاری شهدا و دلاوری رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بوده است.

تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان از دیگر برنامه‌های بازدید بخشدار الموت غربی در روستای سفیدآب بود.

در این بازدید همچنین مسائل و مشکلات روستای سفیدآب از جمله تأمین کمبود آب شرب و کشاورزی و بهسازی راه روستای سفیدآب مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت مشارکت مردم در جمع‌آوری پسماندها تأکید شد.

بخشدار الموت غربی هم‌چنین از روستاهای کلمین و کلایه بازدید و مسائل و مشکلات مردم در این روستاها را بررسی کرد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha