• پنجشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 95070804654
  • منبع : نمایندگی قزوین

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

بزرگ‌ترین شهر صنعتی خاورمیانه در تاکستان قرار دارد

بزرگ‌ترین شهر صنعتی خاورمیانه در تاکستان قرار دارد

ایسنا/قزوین نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان تاکستان از نظر صنعت قوی است و بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه در قزوین قرار دارد.

به گزارش ایسنا٬ بهمن طاهرخانی در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعتی با اشاره به سفر دولت تصریح کرد: امیدواریم این سفر روح جدیدی را در شهرستان تاکستان ایجاد کند و شاهد برکات آن باشیم.

وی تصریح کرد: تاکستان علی رغم اینکه در بخش کشاورزی فعال است در بخش ضنعتی نیز تأثیرهای بیشتری دارد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علی‌رغم وجود شهرصنعتی خرمدشت در قزوین، مجددا شهرک‌های صنعتی دیگری ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: آمایش سرزمینی باید صورت بگیرد و شهرصنعتی دیگری ساخته نشود٬ بلکه باید به وضعیت شهرصنعتی‌های موجود پرداخت.

طاهرخانی یادآور شد: وقتی یک شهرک صنعتی تأسیس می‌شود٬ بدون اینکه به سامان برسد و نتیجه و اشتغال آن را ببینیم سراغ شهرک صنعتی دیگری می‌رویم.

وی تأکید کرد: وزیر صنعت به‌عنوان سکاندار صنعت کشور باید از این موضوع خودداری کند و به جای تأسیس شهرک جدید موانع شهرک‌های قبلی را بررسی کند.

نماینده مردم تاکستان یادآور شد: شهرستان تاکستان با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و داشتن بنیان قوی در کشاورزی٬ در ۹ ماه از سال شاهد وجود نیروهای کار از استان‌های همجوار است‌.

وی افزود: این نیروهای کاری٬ سرمایه‌های عظیمی را از شهرستان خارج می‌کنند که باید به آن رسیدگی کنند.

طاهرخانی تصریح کرد: از وزیر صنعت تقاضا دارم از صنعت مبتنی بر اقتصاد در تاکستان استفاده کنند و امکانات پیشرفته برای صنایع تبدیلی در این شهرستان را فراهم کنند.‌

وی اعلام کرد: در حال حاضر در تاکستان علی رغم وجود ظرفیت‌های بالا که می‌تواند محصولات کشاورزی را فرآوری و به مشتقات تبدیل کند٬ تنها کشمش را صادر می‌کند. ‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha