• جمعه / ۱۶ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95071609910
  • خبرنگار : 71439

راهپیمایی انصار حزب‌الله و اعلام انزجار از برگزاری فوتبال ایران و کره

راهپیمایی انصار حزب‌الله و اعلام انزجار از برگزاری فوتبال ایران و کره

تجمع انصار حزب‌الله تحت عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر در اعلام انزجار از برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی امروز پس از برگزاری نماز جمعه از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تجمع‌کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی هم‌چون «تذکر لسانی واجب مسلمین است، راه شهیدان ما همین است همین است»، «امر به معروف ما بزرگ‌ترین جهاد است »، «حزب الله بیدار است، از بی‌حجاب بیزار است»، «فرموده رهبری اجرا باید گردد»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «ما اهل کوفه نیست علی تنها بماند»، «سکوت هر مسلمان خیانت به قرآن»، «فساد و بی‌حجابی حربه استکبار است»، « امر به معروف ما اصلاحات حسینی است»، «نهی از منکر ما نفی فساد و فحشا است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «حزب فقط حزب علی رهبر فقط سیدعلی» و ... سر دادند.

در پایان این تجمع قطعنامه انصار حزب الله در حمایت از امر به معروف و نهی از منکر و هم‌چنین بیانیه‌ای در اعلام انزجار از برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی در عصر تاسوعا توسط حسین الله کرم قرائت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۶ ۱۵:۳۶

چرا به راه امام حسین(ع)عمل نمی‌کنید؟ چرا تمام مفسدان را به دادگاه اسلامی و صحرایی نمی‌فرستید بجای اینکه گیر بدید به فوتبال؟

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۶ ۱۶:۲۴

مردم باید تاوان کارهای اینان را پس دهند!

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۶ ۱۷:۳۲

هدف چنین گروهی فقط ابراز وجود و سیاسی است. برگزاری مسابقه فوتبال و تاسوعا و عاشورا برایشان یک بهانه است تا رقیب سیاسی را به چالش بکشند

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۶ ۱۷:۳۶

یکبار هم راهپیمایی درست و درمانی برای امتیازی‌ها و مفسدان خودی‌تان انجام دهید.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۶ ۱۸:۳۵

وقتی خبری از یک تظاهرات برگزار میشه درستش اینه که تعداد معترضین هم ذکر بشه در این اعتراض تعداد معترضین از منابع مختلف نقل شده بیش از 50 نفر نبوده است

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۶ ۲۱:۴۴

اين‌ها واقعا دغدغه يه لقمه نان ندارند و حقوق‌شان تأمين است و به فوتبال هم رحم نمي‌كنند متاسفانه كسي هم جلودارشون نيست. مردم عادي جرّأت اين كارهارو ندارند.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۱ ۰۰:۳۲

واقعا متاسفم برای همچین افرادی تاسف تاسف