• شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95071710285
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رییس کمیسیون برنامه مطرح کرد

همسان‌سازی حقوق کارکنان دولت از برنامه‌های مجلس است

همسان‌سازی حقوق کارکنان دولت از برنامه‌های مجلس است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی و همسان سازی حقوق کارکنان دولت نیازمند تلاش دولتمردان و مجلس شورای اسلامی است.

غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: در چند سال اخیر دولت تعداد زیادی از نیروهای غیررسمی را به کارگرفته است.

تاجگردون عنوان کرد: همسان سازی حقوق کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از موارد شاخص است.

وی ادامه داد:  محقق شدن امر همسان سازی حقوق کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچسارن نیاز به صدور مجوز ساختار و بهره وری دارد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر 458 نفر نیروی کار حجمی و نگهبان موقت در شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران مشغول به خدمت هستند که اختلاف قابل توجه حقوق و مزایای آنان با کارکنان رسمی نارضایتی آنها را به همراه  دارد.

تاجگردون بیان کرد: این نیروهای انسانی در سالهای 90 و 91 بکار گرفته شدند.

وی اضافه کرد: اصلاح قوانین و کاهش تفاوت های بسیار زیاد و آشکار حقوق در شرایط یکسان اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۲:۱۴

شکر خدا این قوانین کار و مجوزهای استخدامی از زمان سردار سازندگی جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی شروع شد و مصداق کار کردن .... وخوردن یابو است خدایی فکری به حال مردم کنید آخه شما اعتقاد به .... دارید

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۲:۲۰

کاش فکری در باره میزان حقوق مدیران میشد که بااصلاح حقوق یک مدیر کل کارگران به مدت یک سال تامین میشود

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۲:۴۶

بیش از سی سال است که دولتهای مختلف در ایران سخن از همسان سازی حقوقها میگویند ولی آنچه تا کنون کرده اند نه تنها حقوق حقه افراد را سامان نداده بلکه ذیحقان محروم و غیر ذیحقان بهره مند شده اند بقول معروف : المستحق محروم "‌ آنکه استحقاق واقعی داردمحروم است و هم اکنون نیز دولت نیاز به یک تجدید نظر دقیق در موردحقوق تمام پرسنل خود دارد و فاکتورهای گوناگون را نباید از نظر دور بدارد.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۳:۰۴

چجوری همسان کنین وقتی ماهیت کار سازمان‌ها و ساعت کاری و شرایط کاری متفاوت است کارمندی که توی اداره هست را میخواین با کارمندی که توی ارتفاع روی دکل برق هست یا توی صنایع نفت با خطر مواد شیمیایی و انفجار یا توی نیروگاه اتمی یکسان کنین؟

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۳:۳۳

واقعا تفاوت فاحشی بین حقوق کارکنان رسمی و کارکنان قراردادی وجود دارد و نیاز به اقدام قاطع و عاجل از سوی مجلس و دولت محترم می باشد تا گرفتاری معیشتی بسیاری از کارکنان قراردادی بر طرف گردد.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۳:۵۸

تورا به خدا فکری به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی کنید چقدر اختلاف حقوق...چقدر حق کشی

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۴:۲۰

امروزه ما شاهد اختلاف فاحش بین حقوق سایر قوا با قوه مجریه هستیم و آنها به نوعی خود را از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی نموده اند. اگر واقعا مجلس می خواهد یکسان سازی کند اول از خودش شروع کند.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۴:۲۲

به امید روزی که همه کارکنان قراردادی یه روزی رسمی بشند،ولی فقط امیدوار باشین،چون همشون دروغه

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۴:۴۳

حالا دیگه انتخابات اردیبهشت برای ریاست جمهوری در پیش هست و بازم شعارها شروع شد ،نه دولتی ها بفکر مستضعفینند و نه مجلسی‌ها ،خدایا سایه مقام معظم رهبری را بر سرما کم نکن که اینا همه بفکر جیب خودشونن

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۴:۴۸

این واقعا عدالت علوی هستش... واقعا یک پزشک با یک معلم از نظر کاری فرقی ندارند که انقدر فاصله ی حقوقی بینشونه....

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۵:۱۰

من یک کارمند قراردادی با دوفرزند دختر هستم که دخترانم بیش از 25سال دارند مجرد وبیکار حق اولاد نمی دهند زیرا طبق قانون تامین اجتماعی تعلق نمی گیرد در دانشگاه علوم پزشکی کار می کنم بیشتر شبها به علت عدم تکافوی حقوقم گرسنه می خوابیم وقتی دکتر می رویم اکثرا" داروی ویتامین تجویز می کنند این در حالی است که قدرت خرید این داروها را نیز ندارم

avatar

کتابداران شاغل در نهاد کتابخانه ها ی عمومی کشور از کتابداارن شاغل در سازمان اسناد و کتابخانه ملی و شهرداری و دانشگاهی چه از لحاظ حقوق و مزای شغلی و وچه از لحاظ امنیت شغلی بسیار پایین و افتضاح است چرا؟

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۵:۱۷

سلام این نماینده محترم مثل اینکه فقط مردم حوزه انتخابیه خودش را دیده و اساس کار مجلس را کارگران گچساران عنوان میکنه از مشکلات ابن چنینی در کشور و.بیخیالی نمایندگان محترم در سنوات گذشته علی ماشاالله زیاد است و نه کم .خدا خیر کند چه شده تازه بفکر افتاده‌اند که مشکلی وجود دارد.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۵:۲۸

لطفا راجع به کارگران قرارداد موقت نیروگاه های برق هم که تفاوت پرداخت حقوق آنها به گارگران رسمی 4 میلیون هم میرسد اطلاع رسانی کنید.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۵:۴۳

این تفاوت حقوق در بسیاری موارد باعث کدورت و کارشکنی و بدبینی در میان کارمندان می شود این چیزی نیست که دولت مردان از آن بی اطلاع باشند حالا چرا بی توجهی می کنند خدا عالم است آقایان این عدالت نیست که تفاوت دریافتی بین نیروهای رسمی و قراردادی حتی دو برابر باشد در حالی که همه در یک کشور زندگی می کنند و هزینه زندگی آنها مشترک است به عنوان مثال شما وقتی به قصابی سر کوچه مراجعه می کنی از شما سئوال نمی شود که نیروی قراردادی هستی یا شرکتی

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۵:۵۱

ای کاش بعد از همسان سازی به کارمندای دولت احترام گذاشتن به مردم رو هم یاد بدن.آدم وقتی میره به شرکتهای دولتی از بر خورد بعضی از کارمندها حالش بد می شه.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۵:۵۹

بازنشسته ها فراموش نشوند

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۶:۱۱

بشنوید ولی باور نکنید!!!

avatar

سلام جناب آقای تاجگردون باعرض ادب واحترام ان‌شاالله خداوند به شما توفیق و سلامتی عنایت فرماید.سایه شما برسرخانواده محترم مستدام باشد خواهشمندم درباره بازنشستگان هوانیروز هم درمجلس تصمیم‌گیری جدی بفرمایید بنده حقیر هم در درگیری‌های کردستان هم درجنگ شرکت داشتم باور بفرمایید باحقوق دریافتی شرمنده خانواده هستم توان کار در آژانس یا مسافرکشی را هم ندارم با فامیل قطع رابطه کرده‌ام چون استطاعت مالی ندارم

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۷:۱۶

سلام جناب آقای تاجگردون ازشماخواهش میکنم درباره استخدام مدیران مربیان مهدکودک های روستایی وشهری شهرستان گچساران باشت درآموزش پرورش چاره ای بیندیشیدهیچ کس بفکرمانیست ممنون

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۷:۳۵

کارمند قرادادی یعنی شخصی که به سیگار مبتلا شده و مرگ خاموش داره

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۷:۵۶

متاسفانه این دولت هم از وقتی اومد نیروهای قراردادی رو هی چزوند و تحقیرها و توهین‌ها به نیروهای قراردادی بیشتر شد. متهم به این هستیم که قراردادی‌هارو احمدی‌نژاد سربار ادارات کرد در حالی‌که قبل احمدی‌نژاد حق‌خوری‌های شرکت‌های پیمانکاری وحشتناک بود ولی این مرد اومد و قراردادی‌ها رو نجات داد.خدا به نیروهای قراردادی رحم کنه. همین الانم نصف رسمی‌ها حقوق میگیریم ولی با کار بیشتر. نیرو رسمی صبح تا ظهر نشسته و فقط دستور میده و نیرو قراردادی باید فقط کار کنه اگه صداش دربیاد میگن تو قراردادی هستی کاری نکن اخراجت کنیم. یعنی به همین راحتی یه ابزار شده برا مدیران که از قراردادیها سو استفاده کنن.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۸:۵۵

شما اول حقوق مدیران و معاونان ادارت را ساماندهی کنید که برای خودشان در جلسات مختلف افزایش حقوق تعیین می کنند بعد حقوق کارمندان رو ساماندهی کنید.مگر کاریک سازمان باچند مدیر ومعاون انجام میشه

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۸:۵۷

ما ازحقوق نجومی اینو می فهمیم که یک آبدارچی در سازمان‌های رسمی دو برابر یک معلم حقوق می‌گیرد.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۲۰:۰۷

نام گمرگ که میاد همه فکر می کنند کارمنداش اونجا پول چاپ می کنند ولی در عمل کمترین حقوق در میات کارکنان کشوری به گمرک تعلق دارد من با بیست سال خدمت یک و سیصد حقوق میگیرم خدایا دردمان را به کی بگیم ؟ علنی میگن برو خلاف کن!

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۲۰:۱۵

این‌ها همه چرت و پرته بدلیل وجود مافیا این یکسان‌سازی هرگز محقق نخواهد شد مگر این‌که این‌گونه مافیاها بدست توانای امام مهدی(عج) نابودشوند آن هم چه نابودشدنی

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۰۸:۱۷

باسلام خدمت نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي خواهشاً موضوع تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي رو فراموش نكنيد، ما با چندين سال سابقه و مدرك كارشناسي ارشد به اندازه یک نيروي رسمي حقوق نمیگيريم و چون زير دستي و قراردادي هستيم حق هيچ‌گونه اعتراضي نداريم اگه اعتراضي هم داشته باشيم چون قراردادي هستيم اخراج ميشيم.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۸ ۱۶:۰۷

این تفاوت حقوق و مزایا پرسنل رسمی و قراردادی در کل کشور کاملا مشخص و مشهوده فقط عدم پیگیری از سوی مجلس محترم و دولتمردان جای سوال داره....آیا واقعا کسی نمی بینه؟؟