• پنجشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 95072212669
  • منبع : نمایندگی کردستان

جمع آوری 74 هزار تُن زباله در سنندج در 6 ماه

جمع آوری 74 هزار تُن زباله در سنندج در 6 ماه

ایسنا/کردستان مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری سنندج از جمع آوری 74 هزار تُن زباله در شش ماهه نخست امسال در این شهر خبر داد.

سیروان غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های این سازمان نظارت بر جمع آوری زباله و بازیافت زباله‌های جمع آوری شده است.

وی افزود: این سازمان برای بهره بردن از شهری پاکیزه اقدامات متعددی را در راستای اهداف خود انجام داده است.

مدیر عامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری سنندج از جمع آوری 74 هزارتن زباله در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: روزانه قریب به 400 تُن زباله از سطح شهر جمع آوری و به کارخانه بازیافت انتقال داده می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات در محل دفن زباله‌ها بحث آتش سوزی زباله‌ها در محل دفن است.

غفوری تصریح کرد: عملیات ساماندهی محل دفن زباله شهری (کیلک) با هدف پوشش کامل زباله شهری با خاک و نخاله جهت پیشگیری از آتش سوزی‌های احتمالی در فصول مختلف انجام شد.

وی رفت و روب سطح شهر با سه دستگاه کامیون مکانیزه جاروب که هر دستگاه در روز 30 کیلومتر از سطح شهر را رفت و روب می‌کند، نظارت بر جمع آوری زباله در نواحی منفصل و نصب مخزن آب آشامیدنی 100 لیتری در محل دفن پسماند را از دیگر اقدامات سازمان بازیافت در شش ماهه نخست امسال برشمرد.

غفوری خاطرنشان کرد: با هدف ساماندهی خاک و نخاله‌های سطح شهر سایت مناسبی برای هدایت کلیه نخاله‌های ساختمانی در نظر گرفته شد و کلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر به این سایت منتقل می‌شوند.

مدیر عامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری سنندج یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های این سازمان را بحث تفکیک از مبدا زباله اعلام کرد و افزود: در صوررت عملی شدن طرح تفکیک زباله از مبدا در تمامی نقاط سطح شهر گام موثری در بحث بازیافت زباله صورت خواهد گرفت.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha