• شنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 95072413446
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

اصفهان شهر انسان‌هاست یا خودروها؟

اصفهان شهر انسان‌هاست یا خودروها؟

ایسنا/اصفهان یک عضو شورای شهر اصفهان گفت: تکمیل خطوط مترو تنها راه بهبود شرایط ترافیکی و زیست محیطی اصفهان است.

به گزارش ایسنا، فتح الله معین صبح امروز (شنبه) در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه باید مشخص شود اصفهان شهری برای انسان است یا خودرو؟ اظهار کرد: شرایط شهر باید برای زیستن انسان محیا باشد، نه برای تردد خودروها.

وی با بیان اینکه در بسیاری از شهرها حمل و نقل را به زیر شهر منتقل کرده‌اند تا فضای سطح شهر برای زندگی مردم بهبود داده شود، ادامه داد: متاسفانه روزانه ٥٠٠ دستگاه خودروی جدید در شهر اصفهان شماره گذاری می‌شود و تکمیل خطوط مترو تنها راه بهبود شرایط ترافیکی و زیست محیطی اصفهان است.

همچنین وحید فولادگر، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه پروژه‌ها و اعتبارات مناسب سازی که برای سال ٩٥ پیش بینی شده بود باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، گفت: لازم است اعتبارات مناسب سازی معابر برای همه گروه ها در سال ٩٦ افزایش یابد.
 
وی هم چنین با اشاره به رودخانه زاینده رود تصریح کرد: تلاش‌های بسیاری برای احیای رودخانه زاینده رود انجام شده است، اما به نظر می‌رسد باید از مسئولان نا امید شویم و خود کاری برای این رودخانه انجام دهیم. از عموم مردم خواهش می کنم دعا برای نزول رحمت را فراموش نکنند.

هم چنین، علیرضا نصر اصفهانی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به نظر می‌رسد سند آب جامعی در چندین جلد تدوین شده و مراحل تایید و تصویب را پشت سر می‌گذارد. از نمایندگان محترم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم این سند را به دقت مطالعه و مسائل مربوط در اصفهان را بررسی کنند.

هم‌چنین ابوالفضل قربانی، عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه هنوز شاهدیم بعد از ریخته شدن آسفالت جدید در معابر شهری سازمان‌های خدماتی دیگر همچون اداره آب یا برق آسفالت جدید را برای ایجاد زیرساخت‌ها تخریب می‌کنند. باید قانونی تصویب شود که آسفالت‌های جدید حداقل دو سال تخریب نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha