• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 95072716243
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

کرمانشاه جزو 5 استان برتر کشور در حوزه ورزش است

کرمانشاه جزو 5 استان برتر کشور در حوزه ورزش است

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امروز استان کرمانشاه جزو پنج استان برتر کشور در حوزه ورزش است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مجتبی جوهری در  دیدار با آیت‌الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، با تاکید بر اینکه در گذشته استان کرمانشاه جزو شش استان آخر کشور از حیث ورزش بود، گفت: با وجود تمام کمبودها و محدودیت‌ها، در حال حاضر این استان یکی از استان‌های پویای کشور در حوزه ورزش است.

جوهری با بیان اینکه ورزشکاران استان کرمانشاه سال گذشته  1470 مدال در سطح ملی، آسیایی، جهانی و بین‌المللی کسب کرده‌اند، گفت: این آمار، آمار خوبی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به اعزام ورزشکاران کرمانشاهی به المپیک و پاراالمپیک ریو در سال جاری داشت و گفت: در مسابقات المپیک ریو آقای کیانوش رستمی و خانم ندا شهسواری از استان کرمانشاه حضور داشتند که با کسب مدال طلای کیانوش رستمی، یک سوم مدال‌های طلای المپیک سهم کرمانشاه شد.

به گفته جوهری همچنین هشت نفر از ورزشکاران استان کرمانشاه  به مسابقات پاراالمپیک ریو در سال جاری اعزام و افتخار آفرینی کردند.

وی  گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یکی از بی‌حاشیه‌ترین ادارات در سطح کشور است.

جوهری در ادامه اشاره‌ای هم به ورزشهای همگانی داشت و با بیان اینکه برنامه‌های ورزش همگانی به شورای شهر سپرده شده است، گفت: با حمایت‌های خوب انجام شده شاهد توسعه ورزشهای همگانی در استان بوده‌ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه ورزش همگانی رونق، نشاط و شادابی به جامعه می‌بخشد، گفت: باید برای توسعه هرچه بیشتر ورزش‌های همگانی برنامه‌ریزی شود.

جوهری در ادامه با بیان اینکه در حوزه ورزش روستایی نیز کارهای خوبی در استان شده است، گفت: برنامه‌ریزی در راستای توسعه ورزش‌های بومی محلی در روستاها را در برنامه داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha