• پنجشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95072917616
  • خبرنگار : 71536

واکنش فدراسیون فوتبال نسبت به لغو بازی ایران و عراق

واکنش فدراسیون فوتبال نسبت به لغو بازی ایران و عراق

فدراسیون فوتبال ایران درباره لغو دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و عراق توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، پس از لغو دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و عراق که قرار بود پیش از بازی پنجم دو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی در یکی از شهرهای تهران یا دبی برگزار شود، امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را به ایسنا ارائه کرد.

حسینی در این باره گفت: برای برگزاری دیدار دوستانه ایران و عراق تاکنون هیچ قراردادی منعقد نشده و زمانی می‌توانیم آن را رسمی بدانیم که قرارداد میان فدراسیون‌های فوتبال دو کشور بسته شده باشد. با توجه به این موضوع نمی‌توانیم این بازی را لغو شده بدانیم چرا که از ابتدا قراردادی وجود نداشته است.

او همچنین درباره اخباری که نسبت به پوشش تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا در رسانه‌ها منتشر شده است و پوشاندن لوگوی شرکت جیووا، اظهار کرد: همانند تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال نوجوانان، تیم ملی جوانان هم با البسه جیووا در این مسابقات شرکت کرد چرا که چند ماه قبل از شروع مسابقات همه کشورها ملزم به معرفی البسه تیم خود در مسابقات هستند. با توجه به اینکه نمی‌توانستیم لباس دیگری را جایگزین البسه جیووا کنیم و همچنین بخاطر وجود اشکالاتی در این لباس مانند محل قرارگیری لوگوی این شرکت و بزرگ بودن آن مجبور به پوشاندن آن شدیم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در حالی لغو شده است که رسانه‌های عربی از عدم توافق دو تیم بر سر مکان این بازی خبر دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۹ ۱۳:۲۶

آیا وقت آن نشده آقای خیابانی که معلوم نیست به چه دلیلی واسطه چنین قرارداد ضعیف با جنس لباس ضعیف و مشکلات فراوان دیگر بوده اند پاسخگو باشند. چه موقع قرار است افراد پاسخگویی٬ پوزش و استعفاء را یاد بگیرند؟ چه موقع قرار است افرادی که خیابانی!!! را برای چنین کاری برگزیده اند مورد مواخذه قرار داد؟ تا کی قرار است اینقدر ضعیف عمل کنیم و بودجه های فراوان و وقت گرانبها را تلف و آبرو ریزی در مجامع جهانی را تحمل کنیم و در انتها هیچکس هم خودش را پاسخگو نداند؟!!!