• شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95080100231
  • خبرنگار : 30054

ارائه لایسنس اورجینال kaspersky+ قیمت

ارائه لایسنس اورجینال kaspersky+ قیمت

شاپ کسپرسکی، نماینده رسمی فروش لایسنس آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی در ایران، از ارایه ۲۰درصد تخفیف ویژه در صورت خرید مستقیم از شرکت با ارسال رایگان به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به دلیل تهیه تعداد بالای محصولات کسپرسکی توسط این شرکت قبل از بالارفتن قیمت دلار، محصولات کسپرسکی را می‌توانید به قیمت دلار ۳ ماه پیش از این شرکت خرید کنید. 

خرید لایسنس اورجینال kaspersky (کسپرسکی اینترنت سکوریتی 2016 – Kaspersky Internet Security 2016) قابل نصب روی یک کامپیوتربه قیمت ۵۲ هزار تومان بوده و نسخه قابل نصب روی سه کامپیوتر ۹۵ هزار تومان به همراه تحویل، نصب و آموزش رایگان، پشتیبانی یک‌ساله، گارانتی یک‌ساله و تعویض رایگان ویندوز در صورت درخواست مشتری قبل از نصب آنتی‌ویروس است.

همچنین قیمت کسپرسکی آنتی‌ویروس ۲۰۱6 – Kaspersky Antivirus 2016 قابل نصب روی یک کامپیوتر به قیمت ۳۵ هزار تومان بوده و نسخه قابل نصب روی سه کامپیوتر۷۰هزار تومان به همراه نصب رایگان، آموزش رایگان، پشتیبانی یک‌ساله و گارانتی یک‌ساله است.

کسپرسکی تحت شبکه – Kaspersky OpenSpace 2016 قابل نصب روی ۱۰ دستگاه به بالا به همراه صدور لایسنس به نام مشتری، تحویل، نصب و آموزش رایگان، پشتیبانی یک‌ساله و  گارانتی یک‌ساله است.

قیمت کسپرسکی آنتی ویروس موبایل – Kaspersky Mobile Security قابل نصب روی یک دستگاه به قیمت ۲۸ هزار تومان به همراه نصب و آموزش رایگان، پشتیبانی یک‌ساله و گارانتی یک‌ساله است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نسخه مناسب برای شبکه‌های کامپیوتری خود و اطلاع از قیمت‌های این نسخه می‌توانند با شرکت تماس بگیرند.

آنتی ویروس کسپرسکی اندروید  هرگاه صحبت ویروس‌ها، حملات اینترنتی، سرقت هویت و تبهکارانی می‌شود که قصد سرقت اطلاعات کارت اعتباری یا بانکی را دارند، اسمارت‌فون (تلفن هوشمند) و تبلت شما نیز به همان اندازه رایانه‌تان آسیب‌پذیر می‌کند.

همچنین وسایل همراه جمع و جور امروزی بسیار مستعد گمشدن هستند و هدف آسانی برای سارقان محسوب می‌شوند. درنتیجه احتمال افتادن اطلاعات حساس به دست افراد ناباب نیز بیشتر می‌شود؛ با خرید لایسنس کسپرسکی می‌توانید از تمامی تهدیدها به دور باشید.

امروزه کامپیوترهای شخصی به‌طور چشمگیری با تهدیدات ترکیبی مواجه هستند و اصطلاحاً "حملات زیر زمینی" در هنگام اتصال به اینترنت در حال رشد روزافزون است. بنابراین راه حل ضد ویروسی به تنهایی توان محافظت از سیستم شما را ندارد. کسپرسکی اینترنت سکوریتی حاوی آخرین تکنولوژی‌های پیشرفته لابراتوار کسپرسکی برای محافظت در برابر کدهای مخرب، حملات شبکه و جلوگیری از اسپم است.

همه اجزای کسپرسکی اینترنت سکوریتی برای جلوگیری از تداخل‌های سیستم و اطمینان از عملیات سریع کامپیوتر شما با هم مجتمع شده‌اند.

کسپرسکی آنتی ویروس ۲۰۱6 – Kaspersky Antivirus 2016، ترکیبی از متدهای دفاعی سنتی با آخرین تکنولوژی جلوگیری کننده برای آماده‌سازی مستحکم و محافظت مستقل در برابر کدهای مخرب است. کاربران غیرحرفه‌ای به‌دنبال آنتی‌ویروسی هستند که به‌راحتی نصب و تنظیم می‌شوند و کاربران حرفه‌ای نیز، نیازمند آنتی‌ویروسی هستند که علاوه بر سازگاری بالا، بانیازهای شخصی آنها متناسب باشد.

خرید لایسنس آنتی‌ویروس کسپرسکی همه نیازهای کاربران مبتدی و حرفه‌ای را تامین می‌کند. آنتی‌ویروس کسپرسکی به‌طور قابل توجهی با سیستم عامل‌های خانواده ویندوز مایکروسافت (شامل ویندوزهای ۶۴ بیتی) و دیگر برنامه‌های امنیتی در کامپیوترهای شخصی (به‌طور مثال فایروال‌ها) سازگاری عالی دارد.

آنتی‌ویروس کسپرسکی کامپیوتر را در برابر تهدیدات اینترنتی محافظت نمی‌کند و در صورتی که کامپیوتر شما به اینترنت متصل است توصیه اکید، استفاده از کسپرسکی اینترنت سکوریتی است.

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس 2016,2017 (Handhelds) و PDAها را در مقابل کدهای مخرب حفظ می‌کند. آنتی‌ویروس کسپرسکی در حالت Real Time تمامی تلاش‌ها برای دسترسی به اطلاعات، Object ها و Databaseها را کنترل می‌کند. همچنین قابلیت اسکن براساس درخواست مخاطب یا on-demand-scanning فراهم می‌کند، تا اطلاعات موجود در حافظه و کارت‌ها توسعه را به راحتی قابل Scan باشد.

کسپرسکی تحت شبکه – Kaspersky Open Space Security، نسخه‌ای از آنتی‌ویروس کسپرسکی برای سیستم‌های تحت شبکه و حداقل تعداد ۱۰ سیستم تحت شبکه بوده و دارای نسخه‌های زیر است:

Kaspersky Work Space Security

 Kaspersky Business Space Security

 Kaspersky Enterprise Space Security

 Kaspersky Total Space Security

هر یک از نسخه‌های فوق برای شبکه‌های خاصی طراحی شده، و مخاطبان برای اطلاع از نسخه مناسب برای شبکه‌های کامپیوتری خود و اطلاع از قیمت‌های این نسخه می‌توانند با شرکت فوق تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha