• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95080403101
  • خبرنگار : 30054

ایمیل مارکتینک و تبلیغات اپلیکیشنی؛ حوزه‌های جدید فعالیت آسانک

ایمیل مارکتینک و تبلیغات اپلیکیشنی؛ حوزه‌های جدید فعالیت آسانک

آسانک ارائه‌دهنده سرویس‌های ارسال و دریافت پیامک با شماره تلفن ثابت، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات اپلیکیشنی است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مریم دهقانی مدیر واحد آسانک شرکت پیام‌افزار پیک‌آسا در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا گفت: واحد آسانک که از سال 90 شکل گرفته در واقع اولین ورود پیک‌آسا به حوزه سرویس است.

وی در ادامه بیان کرد: در آغاز کار فقط سرویس پیامک را داشتیم که به واسطه این سرویس، مشترکین تلفن ثابت می‌توانند با شماره‌ تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به ارسال و دریافت پیامک بپردازند و بدین ترتیب به جای پیش شماره‌های مجازی ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰، شماره ثابت تلفن کسب و کار خود را به همراه پیش شماره ۰۲۱و ۰۲٦ به عنوان شماره فرستنده، به کار ببرند. ما در این سرویس مجری مخابرات تهران برای فعال‌سازی و ارائه این سرویس به مشترکین تلفن ثابت هستیم.

دهقانی با اشاره به اینکه امسال پس از 4 سال فعالیت متمرکز روی سرویس پیامک تلفن ثابت چیزی بالغ بر 100 نماینده در سطح تهران و شهرستان داریم اظهار داشت: تصمیم گرفتیم حوزه فعالیت و دامنه سرویس‌دهی را افزایش دهیم و وارد دو حوزه جدید شویم که این دو حوزه شامل ایمیل مارکتینک و تبلیغات اپلیکیشنی است.

وی در مورد ایمیل مارکتینگ این چنین توضیح داد و گفت: ایمیل مارکتینگ یکی از انواع  روش‌های مستقیم بازاریابی دیجیتال است که از آدرس ایمیل افراد برای برقراری ارتباط و انتقال پیام استفاده می‌کند و از ابزارهای کلیدی و کاربردی برای برقراری و حفظ تعاملات کسب و کارها با شبکه مشتریان و مخاطبین است.

به گفته دهقانی، برندینگ، وفادارسازی مشتریان فعلی، معرفی و فروش محصولات و سرویس‌ها و جذب مشتریان جدید، اطلاع‌رسانی رویدادهای مهم، اخبار و جشنواره‌ها و طرح‌های تشویقی، برخی از کاربردهای اصلی سرویس ایمیل مارکتینگ است. به بیان دیگر مفهوم ایمیل مارکتینگ بسیار فراتر از ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی غیرهدفمند و آزار دهنده است.

مدیر واحد آسانک اضافه کرد: پلت فرم یا زیر ساخت این سرویس از شرکت GetResponse  که جزو 10 شرکت برتر در این حوزه است تهیه شده و در حال حاضر تنها نماینده این شرکت در ایران هستیم که این سرویس و پنلش را در اختیار متقاضیان قرا می‌دهیم.

وی در ادامه از تبلیغات اپلیکیشنی گفت: امروزه با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت و کاربران تلفن‌های هوشمند و همچنین نیاز کسب و کارها  به حضور در  ویترین‌های جدید پر مخاطب، تبلیغات اپلکیشنی یکی از بهترین نوع تبلیغات است بر همین اساس این سرویس را هم در پکیج سرویس‌دهی آسانک در نظر گرفتیم.

دهقانی اظهارکرد: رویکرد اصلی ما این است که به نوعی همراه کسب و کارها باشیم و یک نوع پکیج کامل را به کسب و کارها و بیزینس‌ها ارائه بدهیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به 8000 اپ روی این بستر داریم، بیان کرد: متقاضیانی که اقدام به فعال سازی سرویس تبلیغات اپلیکیشنی و ایجاد کمپین نمایند این امکان را دارند که بنرهای خود را روی اپ‌های موجود که دائما در حال افزایش نیز هستند، نمایش دهند.

مدیر واحد آسانک با توجه به شعار آسانک «همراه ثابت کسب و کارها است» گفت: ما تمام سعی خود را کرده‌ایم که یک پکیج کامل از سرویس‌های متنوع را به کسب و کارها ارائه دهیم و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت آسانک  www.asanak.ir از پکیج سرویس‌های مختلف بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha