• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95081006867
  • منبع : فدراسیون فوتبال

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: بازی دوستانه مقابل تاهیتی بسیار مفید بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: بازی دوستانه مقابل تاهیتی بسیار مفید بود

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تاکید کرد: پیروزی مقابل تاهیتی آغاز روند حرکتی تیم ملی به سوی قهرمانی خواهد بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌به نقل از فدراسیون فوتبال، علی نادری درباره بازی دوستانه با تاهیتی گفت: شب گذشته بازی دوستانه‌ای را به فاصله دو روز مانده به آغاز بازی‌های جام بین‌قاره‌ای جهان مقابل تاهیتی برگزار کردیم. تیم تاهیتی عنوان سومی جام جهانی گذشته و نایب قهرمانی جام بین قاره ای ۲۰۱۵ را در کارنامه خود دارد و بدون شک از قدرتمندترین تیم های فوتبال ساحلی جهان به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: انجام این بازی دوستانه پیش از آغاز رقابت‌های رسمی، کمک شایانی به هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان و تطابق با شرایط آب و هوایی داشت و انجام آن در ورزشگاه اصلی مسابقات از دیگر نکات مثبت این بازی دوستانه بود.
مربی تیم ملی افزود: به هرحال کسب نتیجه در این دیدار در اولویت های بعدی کادرفنی قرار داشت، اما وقتی با اختلاف پنج گل چنین تیم قدرتمندی را شکست می دهیم این موضوع نشان از مسیر درست آماده‌سازی تیم دارد. از نظرم هیچ تیمی با چنین افتخاراتی به دلیل این که یک بازی صرفا دوستانه است، اجازه افزایش اختلاف زیاد گل را نمی‌دهد، بخصوص که به عنوان یک بازی دوستانه بین المللی در رنگینگ جهانی هم تاثیرگذار خواهد بود.

نادری تاکید کرد: پیروزی در این بازی برای ما اهمیتی ندارد و ما دنبال تکرار این نتیجه در بازی‌های رسمی هستیم. اما کسب این نتیجه و قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه نوید آغاز روند حرکتی تیم ملی به سوی قهرمانی را دارد. بطور کلی دستاورد بازی دوستانه مقابل تاهیتی برای ما بسیار مفید بود.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان اضافه کرد: امروز طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات یک جلسه تمرینی را برگزار خواهیم کرد. ضمن این که در جلسه فنی برای بازیکنان نقات ضعف و قوت خودمان در بازی مقابل تاهیتی را مرور می‌کنیم. همه اعضای تیم ملی یکدل شده‌ایم تا با کسب پیروزی در اولین بازی‌مان مقابل آمریکا شروع مقتدرانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha